/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Driver til USB stik.
Fra : spimmer
Vist : 334 gange
200 point
Dato : 14-04-14 12:00

Hej.
Efter geninstallation af WIN 7 er nogle af mine USB stik og min USB Hub helt væk.
Jeg har 2 stik foran på computeren, som fungerer efter hensigten.
Men bag på har jeg 5 stik, hvor ingen fungerer!
Jeg har ingen CD med driveren. Hvad gør jeg nu?
spimmer.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-04-14 12:18

Henter programmet SIW og ser hvad navnet er på dem, og går så ind på producentens side og henter drivere

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-04-14 12:59

USB-drivere er en del af Windows og kan ikke hentes nogen steder.

Det er nærmere den tilsluttede hardware, har du geninstalleret og ladet printer og andet sidde i portene ?

Mus og tastatur virker altid, ellers kunne man ikke gøre meget, dog kan der være ekstra software til disse, men de indholder heller ikke USB-drivere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-14 13:47
Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 14-04-14 14:26

Prøv at sæt noget i stikkene, så plejer de altid at ville opdatere

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 14-04-14 16:06

Tak for svaret mig-selv. Det var lige hvad, der skulle til :)