/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan undgår jeg at indtaste kode! 8.1
Fra : axelbjarne
Vist : 339 gange
100 point
Dato : 10-04-14 06:56

Hvordan undgår jeg at indtaste kode i 8.1, når jeg restarter...

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-04-14 07:39
Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 10-04-14 07:46

Eller lidt på Dansk

Windowstasten + r
I den lille rude skriver du:
netplwiz og klikker ok

Nu er du i brugerkonti

Fjern "V" i " brugere skal angive...............

Klik anvend og tast din adgangskode ind
OK

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 10-04-14 09:25

Det virker ikke - og jeg gør det som skrevet står, men alligevel beder den om adgangskode, når jeg har restartet...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 10-04-14 09:34

Kan det være fordi, at det er en 2 trins adgangskode til min Microsoft Konto?

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 10-04-14 09:41

Tak for svaret Eyvind. Og det virker nu....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-04-14 09:44

Vi prøver på dansk: http://e-magazine.dk/computer/sadan-fjerner-du-adgangskoden-i-windows-8/

..men som du kan læse i kommentarerne nederst, så er der åbenbart nogen som ikke kan får det til at virke. Hvorfor?

Måske dette er løsningen:
Citat
..i "Søg" skriv: "Kør"->
så dukker Ap'en kør op, klik på den,>
og i den "Kør boks", der dukker op skriver man: control userpasswords2 >tast Enter

OG ganske rigtigt
Fjern flueben ved "brugere skal angive adgangskode"
skriv derefter din adgangskode i de to felter og klik "anvend".
Herefter starter PC'en uden adgangskode, og selvom du har en evt. Hotmail/LiveMail, logger Windows Live Mail 2011 og 2012 selv på alligevel.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-04-14 19:21

ok