/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Frequent flyer
Fra : tinolarsen
Vist : 227 gange
100 point
Dato : 01-04-14 21:24

Kæresten og jeg skal en tur til Malaysia og skal flyve med Singapore Airlines...

Giver det god mening og få meldt sig til et bonus/frequent flyer "program"?

Får man noget ud af det bare for en enkelt tur?

Hvor længe kan man gemme evt. point?

Nogen der har erfaringer med det??

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-04-14 23:05

Du skal flyve meget tit for at få noget ud af det.
En enkelt tur til Malasia giver intet af nævneværdig værdi. De fleste selskaber sletter point efter 2 år.