/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu dk kan vist ikke li' mig.
Fra : Eyvind
Vist : 486 gange
100 point
Dato : 31-03-14 21:56

Hej
Jeg tror ikke Kandu klan li' mig, for der kommer ingen mail.
Det er måske fordi jeg kun har en billig tablet til rådighed, for tiden.
Jeg prøver ellers, at skrive pænt.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 110 point
Dato : 31-03-14 22:23

Hmmmm, testede lige, kan se at der er en mailserver der svarer (Kerio Connect) men du har helt ret, ingen email fra kandu.dk
Noget må være fejlkonfigureret eller mailserveren er løbet tør for diskplads.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-03-14 22:28

OK - det lyder jo nogenlunde godt.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-03-14 22:30

kandu.dk's wegmail svarer også.
Må hellere stoppe inden de blacklister mig for hacking eller andet

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-03-14 22:31

ARRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH
W E B M A I L
wegmail

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-03-14 22:43

Så skulle du bare se hvad min billige tablet kan finde på at skrive,, når jeg hopper videre til næste ord.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 31-03-14 23:39

Det er ikke kun kandu.dk, nej undskyld jeg mener, det er ikke kun dig, der har problemer med mail fra kandu.dk.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 01-04-14 16:43

Tak for svaret EXTERMINATOR. Nu er jeg mere rolig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-04-14 19:17

Fjolset her, har lige fundet ud af, hvorfor der ikke kom mails fra Kandu.
Jeg har haft flere profiler på Kandu med hver sin gmail adresse.
Denne profil Eyvind går via en gmail som ellers ikke bruges, men er sat til videresendelse til min standard gmail......................jeg havde bare ikke opdaget, at Kandu røg i spamkassen, og derfor ikke blev videresendt.
Der lå flere hundrede Kandu mail, i spamkassen.