/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Apps til Samsung Galaxy
Fra : ilgp
Vist : 327 gange
100 point
Dato : 30-03-14 16:30

Har lige fået en Samsung Galaxy S4. Mangler bare at hente et par apps som jeg havde på min gamle Iphone. Kan jeg ikke nøjes med at bruge min outlookmail konto, eller skal jeg oprette en Google konto? Jeg syntes det er svært i forhold til Iphonen, men det er jo også et helt andet system. Håber lige der sidder en Kandu'er som vil hjælpe mig videre, da det er det sidste jeg mangler. Blandt andet appen med mobilportoen vil jeg gerne have igen. På forhånd tak til jer som vil hjælpe mig videre.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 110 point
Dato : 30-03-14 16:44

Med android binder meget sig op på en google konto, så du skal oprette en sådan.

En Google-konto kan oprettes med en hvilken som helst almindelig e-mailadresse, som kan modtage e-mailbeskeder. Google tilbyder også at du kan få en gmail email adresse, men du kan undlade dette hvis du allerede har en mail adresse/udbyder du er tilfreds med.

En google konto tilsvarer det apple vil kalde dit "appleId".

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-03-14 18:15

Citat
..hente et par apps som jeg havde på min gamle Iphone.

Dét ka' du vist da godt glemme alt om. 2 forskellige operativsystemer kan ikke køre samme programmer. Du kan højest finde en 'oversættelse' ..som tilfældet er med f.eks. Instagram

iOS: https://itunes.apple.com/us/app/instagram/id389801252?mt=8

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.instagram.android&hl=da

Men måske hvis du prøver dette ??? :

http://iosonandroid.com/

Jeg har IKKE prøvet selv !

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 03-04-14 22:57

Tak for svaret katekismus.