/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Safari i Danmark
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 618 gange
200 point
Dato : 26-03-14 22:12

Haaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllowwwwwwwwwwww kære venner er det iorten at udøve selektiv jagt i Givskud og Knuthenborg Safari Park og vil der være danske jægere, som vil betale prisen

SHV skal snart på safari i Sydafrika

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-03-14 00:34

He, he. Man skal edermageme være trængende, hvis man vil betale for at nedlægge en tamged i nævnte safariparker. Men sådan går det med nogle af vore artsfæller, når der går ged i systemet. Tag bare vores gamle ven, Knaldballe, som nedlagde en tamged og dertil lagde billedet af den sagesløse ged og personagen "himself" ud på nettet. Ak ja.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-03-14 06:43

Heyyyyyyyyyyyy Tonga, der er jægere som vil gøre alt for en lille del anerkendelse og opmærksomhed

SHV vil nu gøre klar, til at få hunden for par høns

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-03-14 08:09

Sandhedsvidne !!

SHV vil nu gøre klar, til at få hunden for par høns

Har du indgået aftale med Balleyard om hjælp fra hans store erfaring med udsætning af vagtler og agerhøns ??????
Er du blevet bon-kammerat med løgnhalsen ??

Der vil sgu' da være idioter nok, der er parate til at betale store summer for at nedlægge store dyr i de danske savanner !! Som Tonga rigtigt skriver, er den største idiot ham der er nævnt med geden !! Og det er kun en ged !!

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-03-14 13:44

Et og andet siger mig, at Balleknolden er blevet lukket løs - eller i bedste fald, på tidsbestemt udgang fra den lukkede, og derved har set sit snit til at bringe "et fantastisk foreslag" på banen.
Knolden mener vel, at nu vi har en løvepark i Danmark, kan vi vel ligeså godt gå Holger i bedene.

Balleknolden havde jo selv "stor succes" med at nedlægge en fastbundet tamged. Nu øjner intelligensen chancen for, at han kan opgradere tamgeden til en løve.

Melder historien evt. noget om, at det er en canon-fotograf som skal "fåtågrafer" drabet på løven..? Hæ hæ hæ hæ....... Så har den store jæger jo "biviset" på, at han selv har skudt løven.

Mvh.
Tommy.
Og tak til SHV - og andre brave skribenter for dagens store grin

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-03-14 23:17

Knaldballes naboer er ved at være trætte af denneher melodunte som kværner nat og dag hos Ballemanden.

http://www.youtube.com/watch?v=Ejd-iAq4YNU

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-03-14 23:27

Der er da mange som går på bjørnejagt i Danmark................... I tivoli Kbh.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-03-14 06:26

Der drives jagt i dyrehaven og prinsen har da skudt en stor hjort det selv samme sted, derfor kan man godt selektere i Knuthenborg og Givskud. Men de skaber måske for megen blæst i medierne?

SHV.

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 200 point
Dato : 29-03-14 15:10

Det er vel mere et principielt spørgsmål om hvem der skal "tyndes ud" i bestanden i en eller anden form for dyrepark. Efter min mening går der en hårdfin linje mellem jagt og nødvendig aflivning af halvtamme dyr. Det er fint med mig, at skytterne de forskellige steder foretager "reguleringen", men at leje "reguleringen" ud til velhavende håndværkermestre og overklassen i Danevang er en smule for tricky for mig. Parkernes økonomi kunne profitere af udlejning af nedskydningen af mere eller mindre vilde dyr - men om jeg så var velhavende, ville jeg ikke agere aftrækkerfinger, hvis jeg skulle betale for det. I det hele taget har jeg ikke lyst til at nedlægge andet end jeg og min familie kan fortære. Der går alt for let skydetelt i Knuthenborg, Givskud og Dyrhaven.

Jeg så en nilgås i går - på reviret.

Mvh.
Tonganeseren

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-04-14 06:34

Tak for svaret Tonganeseren.