/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
krak.dk
Fra : Mosebaek
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 24-03-14 10:24

Det nye Krak.
Citat
Velkommen til en helt ny version! En helt ny oplevelse!

Jow!!!!
Jeg har bandet og svoglet,råbt og skreget,slået knoerne til blods,mod skrivebordet. Intet hjælper.

Jeg kan ikke få "Ruteplan",til at virke. Adresserne er sat rigtigt,da Krak selv kommer med forslag.
Men når jeg klikker på "Vis ruten",sker der intet.

Jeg har prøvet både i Internet Explorer og Firefox. Samme negative resultat.
Virker det mon på jeres pc`er?? Eller er det DERES opdatering,det er galt med???

Vh. M.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-03-14 11:03

her kommer ruten straks, uden at jeg trykker på: Vis ruten
Straks mine veje og byer er indtastet, kommer ruten på kort og rutebeskrivelse.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-03-14 11:17

Ingen problemer hos mig.

Når jeg har indtastet afrejsestedet (jeg går ud fra, at du er på den side, hvor du skal til), så klikker jeg på enter og ruteplanen med forklaring bliver vist.

Bruger google chrome.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 24-03-14 11:21

Mosebaek

Jeg prøvede også først med at klikke på "vis ruten" og det blev noget værre rod, men med et klik på enter, så kom det hele frem

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-03-14 11:49

Tak for svaret ans. Det lader til at funke med Enter.

Vh. M.