/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Cykeltransport til Hjørring
Fra : laikatøs
Vist : 320 gange
200 point
Dato : 22-03-14 15:07

Findes der en person som kan medtage en damecykel til Hjørring indenfor de næste 14 dage mod benzintilskud ?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-03-14 15:16

Er det fra Singapore, København, Aalborg?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-03-14 16:08

Send den med NT busserne - mener det koster som en børne billet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-03-14 16:45
Kommentar
Fra : fun2

Dato : 24-03-14 15:13

Da du ikke skriver hvor du skal have den sendt fra, går jeg ud fra at den skal sendes fra Nørre Vorupør, det er det naturligste.

Alle ved at Otto hver onsdag kører fra sit lille røde hus nede ved havnen til Snedsted. Selv om han godt kan virke lidt gnaven, kan du sikkert godt overtale ham, brug eventuelt Gammel Dansk, (IKKE rød-aalborg, bed mig ikke forklare hvad der skete den gang jeg bad ham om rabat på en kasse spætter, og ville smøre ham med en snaps).

I Snedsted sætter han cyklen nede ved Brugsen, uddeleren bor, som det er almindeligt kendt, i Thisted, så han tager den gerne med fra Snedsted til Thisted.

Netop Torsdag morgen drager Oda fra Thisted for at besøge sin søster Ester i Frøstrup, hun kan tage cyklen gratis med på linje 70.

I Frøstrup sætter Oda cyklen af ved Skrot-Egon, han tager den med til Moseby hvor Cykel-Kaj bor, da han tror Kaj vil give en god pris for den. Det vil Kaj selvfølgelig ikke, men Egon gider ikke slæbe den med tilbage, så han lader den stå ved Kaj.

Torsdag aften er der Bridge aften hos Niels i Moseby, når det er slut er Palle ret fuld og har ingen penge, når han ser at der står en ulåst cykel ovre ved Kaj, tager han den selvfølgelig og cykler til Pandrup, hvor han sætter den ved sin gadedør, der belejligt ligger lige ved busstationen.

Nu er det så heldigt at Heidi igen på fredag beslutter sig for at flytte fra sin mand, så hun tager den første bus (linje 71) til Hjørring for at komme hjem til sin mor, hun tager gerne cyklen med, det er også gratis.

Så enkelt og billigt kan det gøres.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-03-14 07:12

Tror næppe den klare ´din´ tur på under 14 dage.