/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
passagerliste
Fra : larslarsenDK
Vist : 353 gange
20 point
Dato : 12-03-14 21:20

er det muligt at se passagerliste på et bestemt fly hvis man har fly nummer og rejse tidspunkt

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-03-14 21:27

Ja, hvis du er politi og får en dommerkendelse - ellers ikke.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-03-14 21:27

Tvivler.
Men prøv at spørg selskaberne om de vil udlevere det til dig.

Kommentar
Fra : larslarsenDK

Dato : 12-03-14 21:35

tror min kone har været ude og rejse med en anden mand så vil gerne vide om han var med det fly ved i om der er andre måder ar få bekrafted at han var med det fly

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-03-14 21:39

Du kunne jo spørge konen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-03-14 21:42

Torsk

Kommentar
Fra : larslarsenDK

Dato : 12-03-14 21:43

fedt tak for hjælpen.....

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-03-14 21:52

Du kan hyre en privatdetektiv, og se, om han kan gøre noget. Du kan i hvert fald IKKE.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-03-14 21:53

Citat
fedt tak for hjælpen.....

Citat
er det muligt at se passagerliste på et bestemt fly

Som du selv skriver, at se en liste kræver at du kontakter selskabet (her kan andre ikke hjælpe), og tvivler på de udleverer til almene Danskere, når Politi som regel skal møde op med Dommerkendelse - som også er skrevet.
Men man ved jo aldrig?
Og hvordan ville du forresten kunne vide hvem, din kone i så fald rejste med.
Og kender du vedkommende, kan du spørge om hans ferie ellers gik godt og du skal hilse fra din kone.
Begynder han nu at blive rød i hovedet eller har travlt med en gammel og glemt aftale = så er du på sporet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-03-14 22:12

Jeg sad ved siden af en nonne fra Kastrup til London, jeg har ikke spurgt flyselskabet om hendes navn.

Hmm, du kunne jo prøve hotellet.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 12-03-14 23:56

Der er kattenrivemig mange måder at gøre sig interessant på...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-03-14 01:31

Det korte svar er: NEJ!

Selvfølgelig kan du ikke det.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-03-14 16:18

- det er sgu da Jørn igen igen...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-14 21:29

Jeg har rejst med adskillige "andres koner" uden at nogen opdagede det. Selv min egen kone som også var med, lagde ikke mærke til det.

Nå spøg til side..................du kan ikke bryde ind i privatlivets fred og lave check på hvem der rejser hvorhen og hvornår. Heller ikke hvis du er arbejdsgiver, og vil lure på dine medarbejdere.

Men du kan sende en kammerat med samme fly og få ham til at kigge efter. Men det er dog dumt hvis det faktisk er ham som killer konen under tæerne.

Rejser din kone med en anden mand på ferie - så erkend - at ikke har så meget tilbage og det måske er bedre at gå hver til sit. Husk lige at i ikke kan være bekendt, at bruge evt. børrn som kasteskyts.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-03-14 09:49

Spild af tid, -bemærk lige seneste login http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=286395

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-14 16:42

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 16-03-14 09:51

Du kan vel kontakte en dygtig hacker - det vil sikkert hjælpe.

Prøv ham der sidder i Rusland på asyl.