/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Skifte sprog
Fra : jensviggo
Vist : 309 gange
50 point
Dato : 11-03-14 11:22

Winni vil have skiftet sprog fra engelsk til dansk på hendes laptop der kører win 7 Home Premium, hvordan mon hun skal gøre det, har været ved at prøve uden held, noget med k-panel

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 11-03-14 12:35

Ind i Kontrolpanel > Klokkeslæt, sprog og område, klik på Tilføj et sprog og Dansk, klik på Indstillinger og klik på hent sprogpakken, aktiver sproget dansk efter hentning og installering.
Nå ja det står på engelsk i jeres Kontrolpanel men kan sikkert godt få en mening ud af forklaringen

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-03-14 14:44

Sådan o.v.n. og tusind tak.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 13-03-14 07:23

Tak for svaret o.v.n..