/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
underholdning
Fra : Disi
Vist : 420 gange
50 point
Dato : 02-03-14 21:47

Min man bliver 50 lige om lidt og skal holde herre frokost 5 april.
Jeg kunne godt tænke mig at levere lidt underholdning (ikke stripper )
Nogen der kender nogen fra Fyn der har noget at byde på....
Humor-komik-en tale- musik mm
kort indslag maks 45 min
og til en over komlig pris

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 02-03-14 21:48

Mind mand skulle der stå

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-03-14 23:34

Citat
Mind mand skulle der stå
skulle der nu også det, så er mind med stumt D
Der findes mange som tager ud og underholder til den slags fester, også lokale amatør standup komikere som i mange tilfælde er gode til at underholde måske det ville være en fordel hvis du fortalte hvor i landet sådan cirka at festen skal holdes, jeg kan nævne et par stykker fra det nordvestlige Jylland men det kan du ikke bruge hvis du bor langt væk

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-03-14 05:08

o.v.n.

Mand er da også med stumt D

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 03-03-14 06:49

Fyn

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 25 point
Dato : 03-03-14 11:59

Hvad med "Kandu hylekoret" - de skulle være ret billige.
Jeg kan ikke selv komme over broen, for mit visum udløber snart.

Ret selv evt. tævefail

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 06-03-14 09:47

Tak for svaret Eyvind.