/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Afvisning af E-Mails
Fra : Dieter
Vist : 528 gange
100 point
Dato : 02-03-14 13:54

Hej,
jeg får ustandselig følgende meddelelse når jeg vil sende E-mails.
CITAT
Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

Emne:   VS: Tidligere køb
Sendt:   02-03-2014 13:47

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

'info@nordiskbonsai.dk' den 02-03-2014 13:47
454 4.7.1 <info@nordiskbonsai.dk>: Relay access denied
CITAT SLUT

Det har stået på i lang tid nu. Jeg grejer ikke hvad det skyldes.
Har ny installeret Office pakken. Det hjælper ikke.

En anden ting er at jeg ikke begriber følgende:
Når jeg afinstallerer Office pakken ( Professional Edition 2003) og derefter installerer den igen kommer den gamle opsætning frem igen. Den skulle jo gerne være fjernet !?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-03-14 14:05

Citat
Når jeg afinstallerer Office pakken ( Professional Edition 2003) og derefter installerer den igen kommer den gamle opsætning frem igen. Den skulle jo gerne være fjernet !?

ikke nødvendigvis, der kan være rester forskellige steder på din pc.
Og fjerner du den ved at bruge Word pakken, burde den fjerne alle filer - samt du får helt sikkert besked om - om du vil fjerne alle installations filerne (mener jeg det hedder), efter en ny install og det siger man ja til, da de også fylder på maskinen

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-03-14 14:05

Der skulle nok have stået Office pakken..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-03-14 14:07

Angående mail, så kan den være sat forkert op, eller du bruger den ikke som standart mail program.
Bruger kun Google, så kan ikke hjælpe med det.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-03-14 14:11

Det kan sagtens skyldes at email adresse ikke er korrekt.
Mail: nbc@nordic-bonsai.dk
Du mangler muligvis -

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 110 point
Dato : 02-03-14 14:14

Lad os starte bagfra.
Den opsætning du snakker om, mon ikke det er dine konto indstillinger, de har som sådan ikke noget med outlook at gøre. De forvinder ikke når du afinstallerer outlook.

Citat
Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

'info@nordiskbonsai.dk' den 02-03-2014 13:47
454 4.7.1 <info@nordiskbonsai.dk>: Relay access denied
CITAT SLUT

Som oftest er det en fejlindstilling af din mailkonto på din computer.
Check lige om ikke du mangler af sætte et flueben ved udgående post kræver godkendelse, jeg kan ikke lige huske den præcise ordlyd

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-03-14 14:18

nordiskbonsai.dk er nu god nok, deres mx server findes på mail.nordiskbonsai.dk og svarer på ip 94.231.103.19

Kommentar
Fra : clou

Dato : 02-03-14 14:20

Når du sletter Office pakken, så ligger der stadigvæk lidt rester og gemmer sig, prøv at installere et oprydnings program f.eks. Ccleaner (der er dansk sprogpakke + det er gratis) hent det evt. her: http://www.filehippo.com/download_ccleaner og kør så en Rens+ oprydning i Register. Gestart derefter computeren, så er de sidste rester væk - nu kan du så geninstallere Office pakken igen.

Clou

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-03-14 14:28

Ok,
Det var blot egne erfaringer, alt hvad der kommer retur her, er fordi folk har opgivet forkerte email eller i mellemtiden har skiftet til en anden email.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 02-03-14 15:35

EXTERMINATOR
Ha, jeg manglede flugebenet ! Nu prøver jeg igen !

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 02-03-14 15:58

Tak for svaret EXTERMINATOR.
Nu virker det !! Mærkeligt at jeg ikke har været selv opmærksom på det med fluebenet. Har jo opsat OUTLOOK mange gange.