/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
facebook
Fra : 2100
Vist : 298 gange
50 point
Dato : 28-02-14 19:59

Jeg har oprettet en side som er offentlig, hvor siden omhandler lokal kendskab.. Der skal man anmode om venskab. Det som jeg ville med siden var, at man skulle anmode om at blive medlem på siden. Kan jeg rette den oprettede side om så den kun bliver til medlemmer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-14 10:20

Hvorfor Facebook? ...når siden skal være lokal?

Lav (..og host selv, hvis du har muligheden?) en side i en af de mange CMS løsninger.
Det er nemt
Du slipper samtidig for at Facebook bestemmer hvad du må og ikke må, reklamer osv.

Prøv evt Joomla: http://www.joomla.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-14 10:25

Ps. Du kan jo altid linke til siden fra din Facebookprofil
..og evt. 'reklamere' for den vha. et/flere offentlige opslag på Facebook.

CMS'et implementerer nemt 'medlemskab', hvor du som administrator godkender nye brugere, som så kan logge ind med deres personlige brugernavn og password. Du kan som adminmistrator også smide dem på porten som ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt på sitet ...uden du skal besvære dig selv og Facebook folkene ..der jo har det sidste ord
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-03-14 11:25

Vil du ikke ofre penge - med det samme, kan du jo prøve denne side, eller et af de mange andre sider der tilbyder sig med free forum.
http://www.forums-free.com/da/

Kommentar
Fra : katekismus