/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Zone alarm kommer hele tiden med en medd
Fra : ara
Vist : 384 gange
50 point
Dato : 04-02-14 22:02

Hej.

Min zonealarm popper konstant op med denne meddelelse.

PEN IS TRYING TO SET "WINDOWS AUDIO DRIVER TO RUN EACH TIME YOUR COMPUTER STARTED.

Hvorfor denne meddelelse og hvad er det?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 05-02-14 09:00

Du har åbenbart en henvisning til et program (PEN) i din start op sekvens og dette krævere åbenbart adgang til din lydkort driver (..PEN vil måske sige BIB eller komme med en talemeddelelse (reklame?))

Hvis du ønsker det kan du slå programmet fra ved opstart, hvis det ikke er et du behøver hver gang du starter windows.

Start -> Kør... -> skriv; msconfig -> fanen; Start -> fjern fluebenet ud for programmet.

Alternativt kan du bede Zonealarm om at aceptere programmet permanent under:

Applikation Control / Applikation Control Settings

Så får du ikke meddelesen selvom PEN kører.

Uden at vide det kunne det jo være det er dette program du har installeret og valgt skal start op med windows:

http://apps.microsoft.com/windows/en-ca/app/record-voice-pen/379acbdc-58fc-40d6-b8e4-d768df433aae

..men det ved du jo nok bedst selv
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-14 09:06

Hvis det er ovenstående app ..eller et hvilket som helst andet program ???
Så ville jeg være MEGET bekymret hvis advarslen fra Zonealarm HELE TIDEN dukker op. Det kunne tyde på at programmet vil tappe/aflytte dig via din microfon!
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 24-02-14 21:19

Tak for svaret molokyle.