/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
SMS fra Skype, æ ø å
Fra : werter
Vist : 447 gange
100 point
Dato : 03-02-14 14:40

Tidl. har jeg uden problemer skunnet sende SMS fra Skype indeholdende æ, ø og å.
Det kan jeg pludselig ikke mere. Hvad mon der er sket?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-14 14:53

Måske dette kan hjælpe!

I found it!
After countless clicks, I came to online support chat
The problem is the language packs ...
Click Start, All Programs, Windows Update,,, select "check for updates" then select "Optional updates" (I had 5 optional updates and drove all, rebooted and then came the Danish æ, ø, å in SMS again)
http://community.skype.com/t5/Other-features/SMS-DK-language-problem-with-%C3%A6-%C3%B8-and-%C3%A5/m-p/1227942/highlight/true#M1079

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-14 14:55

Frit oversat af Google

Problemet er sprogpakkerne ...
Klik på Start, Alle programmer, Windows Update, skal du vælge "check for opdateringer" og derefter vælge "Valgfrie opdateringer" (jeg havde 5 valgfrie opdateringer og kørte alt, genstartet og så kom den danske æ, ø, å i SMS igen)

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 14-02-14 20:59

Godkendelse af svar
Fra : werter

Dato : 17-02-14 13:46

Hermed accepteres, at du var så træt af at vente på min reaktion, at du måtte tage dig en lur. Nu virker det og du skal have mange tak for dit svar, Klaudi!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-02-14 14:09

velbekomme