/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Lenovo yoga tablet
Fra : bentjuul
Vist : 887 gange
347 point
Dato : 01-02-14 16:42

Nogen der har erfaring med denne tablet og kan anbefale den

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablet/tablets-ipads/YOGATABLET10/lenovo-yoga-tablet-10-16-gb-wifi
Kan købes for 2299 kr. i Bilka

Evt. forslag til andre android tablets i kender modtages gerne.

Ipad har ingen interesse.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 357 point
Dato : 01-02-14 17:27

Jeg har søsteren til yoga tablet - nemlig Lenovo Ideatab S6000 købt hos Føtex på udsalg (1300 kr.)
http://shop.lenovo.com/dk/da/tablets/ideatab/s-series/

Jeg er ganske tilfreds, og kan gå i Danske Bank og Nykredit Bank og E-boks
Jeg kan køre med USB nøgler / 16 GB SD micro foto kort / nem opkobling til min og andres routere.
Mine indbyggede 16 GB rækker til overflod og jeg ca 10 Gb til brug for en masse programmer.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-02-14 18:11

Det er godt nok billigt, jeg har set lidt på nettet og desværre fås den ikke til din pris Eyvind så er den jeg spørger på jo ret dyr i forhold.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-14 18:37

Her sælges min - læg mærke til om der er 5 Mpix på camera foran og 1,3 mod dig selv (selvfi)
http://www.pricerunner.dk/pi/224-2908693/Tablets/Lenovo-IdeaTab-S6000-16GB-Produkt-Info

Min hedder vist nok Ideatab S6000 F
Jeg har 5 mpix og 1,3

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-14 10:49

For at få 2 kamera skal den hedde Ideatab S6000 F og koster ca. 1800 kr., når den hedder Ideatab S6000 L er der kun webkamera og koster fra ca 1485 kr.

Man skal dælme være vågen med de bogstavsbetegnelser.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-14 12:13

Det hedder salgsteknik så de kan sælges til forskellige priser.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-14 17:24

Det ser lidt spændende ud, men jeg vil se tiden an - det kunne jo være at prisen ændrer sig til det bedre for lenovo-yoga-tablet-10-16-gb-wifi der også har to kameraer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-14 18:35

Den der yoga har den fordel at være med indbygget stander.
Jeg måtte købe og tilvirke en stander fra Harald Nyborg, som egentlig passer til den tablet som HN sælger............Lenovo har et ydermål som er lidt større end Denver 10,1
Du kan se de 4 skruer øverst i stativet.
http://peecee.dk/upload/view/430894

Foto frihånd med Lenovo'en

Til gængæld har stativet en pind bagved til at holde i.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-02-14 22:32

Er der mulighed for at bruge en browser der kan åbne flere faneblade? Jeg kender ikke meget til android, men kan man installere f.eks. Chrome?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-02-14 10:31

Chrome og mange andre med flere faneblade.
http://peecee.dk/upload/view/431339

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 07-02-14 11:09

Tak Eyvind, nu har jeg prøvet at downloade Chrome til min android telefon og ja det virker godt.

Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-02-14 16:46

Ja og som du så inde på Google play - så er der adskillige browsere til rådighed.