/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet Explorer-- video
Fra : anuarak
Vist : 319 gange
300 point
Dato : 24-01-14 22:54

Jeg havde problemer med at se video (i bt og eb) -- Internet Explorer viste tom vidio (grå 0verflade)
kunne heller ikke se dem på firefox - -- afinstallerede adobe flasplyer og intallerede den igen -- det hjalp heller ikke -- reformaterede hele Hd og geninstallerede Win 7 - nu virkedede vidio, men efter adskillige opdateringer virker det ikke igen - hvordan løser jeg dette problem -- jeg kan selfølgelig igen reinstallere win 7 men hvad sker der når jeg får opdateringer

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 25-01-14 06:02

Bruger du Avast Antivirus?
Hvis Ja, så prøv at gå ind i "Indstillinger > Administrer tilføjelsesprogrammer > Værktøjslinjer og udvidelser" og set Avast til "Deaktiveret" Genstarte Internet Explorer og se om det har hjulpet.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 25-01-14 06:40
Kommentar
Fra : alka

Dato : 25-01-14 10:13

Jeg oplever samme problem nogle gange om året - træls, men pludselig virker skidtet igen ????

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 25-01-14 10:19

hej dbl
jeg bruger microsoft Essential og og win 7 home premium 64 bit

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 26-01-14 19:24

Tak for svaret mig-selv.--- det lader til at det er et for svært spørgsmål -- har ikke fået løst problemet uden reformatering