/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gemt side væk ved klummer - Word
Fra : EiHaBr
Vist : 305 gange
100 point
Dato : 21-01-14 10:20

Word.
Jeg har ved klummerier gemt en blank side oven i en side jeg skulle bruge, ved at trykke lidt hurtig, vil du gemme ændringer, ja nej - som de fleste nok kender kommer frem.
Er der nogen der ved om den side jeg havde før kan findes på en måde.
Fjollet ikke...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-14 15:09

Når der gemmes og overskriver dokumentet med rettelser (i dit tilfælde retter til en blank side) er dokumentet rettet og gemt i den tilstand, og uden at vide det helt sikkert, så er der ingen mulighed for at genoprette.

Et godt råd fremover er at gemme flere udgaver undervejs.

Eks.
abc.doc
abc1.doc
abc2.doc
abc3.doc

Laver man så kludder kan der gås tilbage til foregående udgave og der er ikke mistet så meget.

Ps. Du er vel sikker på, at det ikke er side 2 du kigger på.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 21-01-14 19:08

Ja - jeg plejer også at have flere udgaver liggende, men heldigvis er det ikke så vigtig så jeg kan lave det igen, men det var da nemmere hvis, og man kunne vel lære af det hvis nogen kendte en metode.
Det skete fordi, jeg havde 2 dokumenter som var samme emne, så ville jeg lægge det over på en, derfor snød det mig i farten, den ene var jo blank, så det blev de pludselig begge to ved et uheld.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-14 19:16

Ja det vile være rart med en "fortrydelse" og tilbage pilene virker kun indtil der gemmes.

Jeg har også været der, hvor det hele blev væk. Derfor arbejder jeg altid ( næsten) med flere udgaver i serie..

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 22-01-14 09:40

Ja det er galt, når man lige syntes det hele er så nemt og man kender funktionerne og man bare klikker lige lidt for hurtigt, man kan jo næsten ikke have tålmodinghed til, at læse alt maskinen siger til én.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-01-14 10:41

Prøv at søg efter filen, det kan være den har gemt sig som ´temp´ et eller andet sted

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 22-01-14 10:45

Okay tak for det, jeg prøver.