/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Garrys mod
Fra : Pytten1510
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 20-01-14 16:17

Hej
Sønnen vil gerne have nul stillet sit garrys mod....hvordan gør vi ?
Har afinstalleret og installeret det påny. ...men filerne følger med...
har prøvet at omdøbe mappen i steamapps...men det virker Heller ikke ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-01-14 17:39

Aner ikke hvad det er for et spil, men prøv evt. med Revo Uninstaller som fjerner alle rester...

http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-01-14 07:49
Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 21-01-14 10:08

Jeg har forsøgt at slette filerne i c:programmer/steam/steamapps men de kommer tilbage når vi installerer spillet igen..er det mon det forkerte sted jeg sletter ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-01-14 10:13

Citat
Jeg har forsøgt at slette filerne i c:programmer/steam/steamapps men de kommer tilbage når vi installerer spillet igen..er det mon det forkerte sted jeg sletter ?

Har du prøvet: http://www.revouninstaller.com/ den er som sagt effektiv...

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-14 08:24

START / SØG skriv regedit/ klik og find alt hvad der har med spillet at gøre og slet det

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-01-14 10:53

Nix pille i registrerings databasen hvis ikke du har 100% styr på hvad du laver. Husk som minimum backup inden du retter. Men det burde ikke være nødvendigt at rette i ryg databasen. Der må ligge en fil eller flere der gemmer information om spillet, så det er dem du skal have slettet. Har du prøvet at gøre nøjagtig som i de link jeg tidligere har lagt ind?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-01-14 10:55

Og det er reg databasen jeg mener.

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 22-01-14 20:17

Tak for svaret mig-selv.