/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
sletnig af password
Fra : katin
Vist : 544 gange
100 point
Dato : 19-01-14 16:57

er der nogen der ved hvordan man sletter password for at logge ind på computer

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-01-14 17:18

Hvis du er den eneste, der har adgang til din PC, så er det OK; ellers ville jeg ændre det til noget som er let at indtaste.
Du kan prøve med at ændre det ved indsætte et tomt felt i password, evt. med et enkelt mellemrum.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-01-14 17:47

Er det windows 8 eller 8.1 kan dette bruges

Når du er på Startskærmen taster du
WIN-logo+R så åbner Kør boksen, her skriver du netplwiz i feltet Åbn: og klikker OK
eller tast
WIN-logo+S for at gå til søgning i alle filer, skriv netplwiz i søgefeltet,
klik nu på netplwiz som gerne skulle stå under søgefeltet!

Nu åbner Brugerkonti skærmen her skal du klikke på dit brugernavn,
og så fjerne markeringen i,
Brugere skal indtaste et brugernavn og en adgangskode for at bruge denne computer
og så klikke OK

Nu får du en prompt, hvor du skal indtaste adgangskoden for brugernavnet.
Indtast adgangskoden, og bekræft adgangskoden.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 19-01-14 18:53
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-01-14 19:33

Hmmm.... eller er det BIOS password du mener?
Citat
.. logge ind på computer
8-( </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : katin

Dato : 30-01-14 20:56

Tak for svaret molokyle.