/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilken tablet skal man vælge?
Fra : jepser30
Vist : 344 gange
50 point
Dato : 19-01-14 14:24

Står og skal bruge en tablet man kan have med på ferier.
Har forelsket mig lidt i Samsung galaxy TAB 3 10.1 / Samsung Galaxy Note 10.1.

Jeg skal bruge den til film og som e-bogs læser.

Samsung har den fordel at den kan kommunikere med mit Samsung tv...

Er der nogen der har erfaring med film/e-bogs læsning på en af de to?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-14 14:56

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ebooks.ebookreader

..er ok.til begge modeller, men læs anmeldelser her til TAB'en:

http://ebookfriendly.com/books-on-samsung-galaxy-tab/

Personligt ville jeg vælge Samsung Galaxy Note 10.1 til rejsen. hvis formålet blot er at kunne se film læse e-bøger

Skulle jeg lave noget 'seriøst'? Så ville jeg vælge TAB'en.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-01-14 15:01

ipad kan også bruges sammen med samsung tv uden problemmer kan du se tv styre kanaler,lyd mm (smart tv)

Annuller spørgsmålet
Fra : jepser30

Dato : 12-02-14 20:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål