/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Office pakken
Fra : Dieter
Vist : 418 gange
100 point
Dato : 17-01-14 09:52

hvordan sletter man Outlook TOTALT fra Computeren ?
Jeg har prøvet at slette flere gange.
Men når jeg så geninstallerer kommer de gamle opsætninger op igen. Det hjælper jo ikke mig.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 17-01-14 10:00

Brug Revo Uninstaller den er effektiv...

http://www.revouninstaller.com/

Proudgaven virker 1 måned derefter går man bare over til den gratis udgave...

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-01-14 10:24

Som @netop skriver er det en mulighed.

Ellers installerer du f.eks. Ccleaner http://www.piriform.com/ccleaner/download/standard (gratis og på dansk) kør både Rens og Register funktionerne, så er der ikke mere tilbage af det "gamle" Office

Clou

Kommentar
Fra : netop

Dato : 17-01-14 10:37

Som @clou skriver er det en mulighed.

Og sådan vil du kunne få et hav af forskellige afinstallations/rense-programmer - jeg kunne nævne flere, men synes egentlig ikke det giver relevans...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-01-14 11:19

Som @netop og clou skriver er det en mulighed.

Der er også en mulighed med http://www.iobit.com/advanceduninstaller.html som også er ganske gratis

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 17-01-14 16:20

DESVÆRRRE - ingen af de angivene programmer har slettet Office pakken totalt. Der sker stadigvæk det at de gamle opsætninger kommer frem når jeg efter afinstalleringen installere igen

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 17-01-14 16:21

Hvis jeg nu gen installere Windows 8pro hvad sker der så ? slettes der alle programmer og filer ??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-01-14 18:17

Er det et spørgsmål om at formatere harddisken? Eller hvad er det du har gang i?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 17-01-14 18:31

Hvis jeg formaterer forsvinder jo ALT.
Næ det jeg pønser på er bare geninstallere Windows 8 og så håbe at en drils fil forsvinder.
Filen dukker op hver gang jeg åbner for Outlook :

PRIVATE MAPPER
Den angivne sti til filen D/OUTLOOK/Outlook 13-01-2014.pst er ikke gyldig.

Jeg kan ikke finde frem til hvordan man bliver denne fil kvit.
Det er jo irriterende at den kommer frem hver eneste gang.
Har jo også som nævnt forgæves prøvet et blive office pakken TOTAL kvit.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-01-14 19:52

Der er også en mulighed med dette program:

http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.html

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 17-01-14 21:48

Hej "marken 84",
Tak for det sidste. Jeg har downloaded programmet.
vil du godt oplyse mig hvilket "program" jeg skal aktivere. De er jo en hel del at vælge imellem

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-01-14 00:31

Du kører simpelthen bare en SCAN med hele pakken...

Jeg bruger det jævnligt, det er et knippelgodt "rens og pres" program...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-01-14 00:32

Programmet retter op på mange fejl og uterligheder - det er simpelthen fabelagtigt efter min overbevisning...