/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Privat lejlighed TENERIFE
Fra : laikatøs
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 16-01-14 15:01

Kender nogen en privat udlejer af lejlighed ved Playa las Americas, tæt på vandet ?

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 16-01-14 15:44

http://www.feriebolig-spanien.dk/Playa-de-las-Americas/ferieboliger

Måske er en af disse interessante for dig.

Det er mest Tyskere og Englændere der har ferieboliger i Playa de las Américas.
Club El Paradero er et eksempel hvor vi for år tilbage har boet.
Det var en Tysk familie der ejede den.
Ammitz

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-01-14 16:47

Se her:

http://www.tenerife-apartments2rent.com/

selv foretrækker vi Los Scristianos...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-01-14 19:37

Playa Americas og Los Christianos, ligger et stenkast fra hinanden........og er faktisk smeltet sammen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-01-14 19:53

Ja men der er forskel,

på Playa Americas flyder det på stranden med øl dåser og fulde englændere,
mens det er mere mondænt i Los Christianos,

noget vi blev belært om sidste år her i kandu, og
inden vi foretrak den sidste pænere bydel: Los Christianos, og det fortrød vi ikke...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-01-14 20:01

Ok - jeg har kun være der på gennem rejse (hurtigbus fra Porto Cruz), men vi foretrækker en rigtig by, uden alle de sejlturesælgers plageri.
Men vi bader heller ikke.................derfor har vi masser af plads på hjemturen i flyet.

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 16-01-14 20:17

Spugte ikke om områdeforholdene, MEN om nogen kendte til en privat udlejer

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-01-14 21:02

Det var kun en side bemærkning,

http://www.tenerife-apartments2rent.com/
selv foretrækker vi Los Scristianos...

Men det er højsæson nu, så næppe mulighed for en billig privat lejlighed?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-01-14 10:29

Sorry laikatøs.