/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
chrome er inficeret bing kommer frem
Fra : stone47
Vist : 1072 gange
300 point
Dato : 06-01-14 18:02

chrome er blevet inficeret så der kommer en bjælke med bing søgning.
chrome indstillinger kender kun en søgemaskine google.
hvad er dette og hvordan bliver jeg af med denne.
det er kun hvis jeg starter en tom chrome fra proceslinien.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-01-14 18:13

Afinstaller Bing toolbar i Tilføj/fjern programmer!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-01-14 18:22

Eller klik på de 3 streger oppe til højre og klik på Indstillinger.
Under punktet Ved opstart, markerer du Åbn en bestemt side eller en række sider,
klik på Angiv sider, her skriver du så den side du vil ha'.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-01-14 18:27

Eller skriv dette i adresselinjen
chrome://extensions/ så skule siden med udvidelser vises.
Kig efter noget med Bing, er der noget så slet det ved at klikke på den lille skraldespand ude til højre!

Godt Nytår

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-14 19:39

stone47 > du har måske sagt ja til den Bing under installationen..........det kender jeg godt.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 06-01-14 21:49

tak for info, men det kniber. gode forslag modtages gerne.
Det virker fint hvis jeg bruger en genvej på skrivebordet.
Der er ikke noget med bing installeret!!
ingen toolbars installeret overhovedet
Indstillinger viser kun en søgemaskine: google.dk
indstillinger er sat til en tom side.
alle brouser data er slettet .
avancerede indstillinger. her er slettet alle chokies.
bruges knappen i start chrome trykkes på ny fane, åbner den en side fra search.conduit.com
denne indeholder noget skriv i vis kilde med bing.com.
i adresse linien vises et lup, i den anden ende vises en gul med et rødt kruds. Dette siger noget om at denne side er forhindret i at lagre cookies, hvis man så tester på dette er der en cookies fra search.conduit.com. men hvor har chrome gemt indstillingerne som viser denne side????
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 06-01-14 21:57

Jeg har været ude for det samme. Fik flere forslag til hvorledes den kunne fjernes, men før jeg gik i gang med nogle af disse som var ret så omstændelige foretog jeg en Systemgendannelse og så var den væk og har ikke siden generet mig.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 06-01-14 22:30

Citat
men hvor har chrome gemt indstillingerne som viser denne side

Prøv at H-klik på ikonet - hvis der er skrevet noget ind efter EXE'' = på det nederste billede, så fjern det
http://www.gratisimage.dk/image-FD8C_52CB1FDB.jpg
http://www.gratisimage.dk/image-EB6C_52CB1FDB.jpg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-14 22:31

Det var til IE8, men det er det samme med crome. Alt efter EXE'' skal fjernes

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 06-01-14 23:32

hej mig selv
fik ikke lige meningen med dit billede.
Men mener den er væk!!!
fulgte denne side: http://malwaretips.com/blogs/conduit-search-removal/
det var vist en fil jeg selv har fået med et eller andet sted, nu kan jeg ikke finde den da papirkurven også er tømt, samt meget andet. Har så renset både explorer og chrome.
imponerende. så frække de er, alle kæmper om magten over vores PC.
JO det var den der search protect, den øverste linie i deres billede, jeg havde fået installeret.
tak for hjelpen ved ikke lige hvem der skal have points.
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : stone47

Dato : 06-01-14 23:34

Tak for svaret mig-selv. du får dem , men tak til alle hilsen Steen