/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Er det virus? Pyramide i proceslinien
Fra : 1980
Vist : 598 gange
300 point
Dato : 06-01-14 08:15

Da jeg tændte min computer her til morgen, opdagede jeg et pyramideikon i min proceslinie. Klikker jeg på den står der en fejlkode. Se dette billede: http://peecee.dk/upload/view/428920/full

Jeg har ikke klikket OK endnu. Hvad kan det være?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-14 08:32

Kan ikke se noget

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 310 point
Dato : 06-01-14 08:34

H-klik på ikonet og se under egenskaber for det - åben eventuelt filplasering og skriv så hvad der kommer frem.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 06-01-14 08:43

Det er formentligt noget du har fået med ind i forbindelse med noget andet du har downloadet. Hvad det er, er ikke let at vide, da det kan starte et (undsindet) program. Normalt vil et undsindet program ikke lade sig vise umiddelbart på den måde, så det kan være noget spam.

Kan du ikke finde noget inde under hvor du afinstallerer program? Et program du ved du ikke har install. - et program du ikke kender?

Har du en systemgendannelse der ikke er gammel, og som ligger før det pyramideicon, så prøv det.

Du kan også prøve at h.klikke på det og se om du kan aflæse egenskaber - se hvor porgrammet så ligger, og om der så er en afinstall. der.

Godkendelse af svar
Fra : 1980

Dato : 06-01-14 09:03

Tak for svaret mig-selv. Det var så simpelt at finde ud af det. To gode svar, men mig-selv kom lige lidt før med svaret.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-14 09:16

Øhh hvad var det så for noget

Kommentar
Fra : BentM2

Dato : 06-02-14 15:45

,Jeg har lige købt mig en ny PC. en Medion 17" skærm for et par dage siden, og har allerede fået mig en virus ( Awesomehp ) hvordan kan jeg fjerne den??.
Hvis der findes en nem måde at gøre det på vil det passe mig fint , da min viden om pc kan ligge på et lille sted