/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
DJ i eget hus
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 1020 gange
320 point
Dato : 04-01-14 17:31

Så fik jægerforbundet fod under eget domicil, Alle brokke fik ikke deres vilje men kan forbundet samle de utilfredse der fik en lang

SHV,

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-01-14 17:50

Kort og godt. Nu er Ballegaard glad

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-01-14 18:37

Hej Tommy.

Det er jeg nu ikke så sikker på, da han efter sigende skulle være én af de personer der stemte blankt - så igen taler han med kløfted tunge, løgnhals som han er
Igen må han siges at være taber, som sædvanligt !!

ØV4

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 160 point
Dato : 04-01-14 19:11
Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-14 19:26

Det tror jeg ikke på, at de kan, der belånes med ca 40 millioner ud over de opsparede midler, intet er der kommet ud fra ledelse eller politisk hold om, dette projekt, men en ting er sikkert, at Kalø var valgt på forhånd, alt deres ævl omkring andre emner var et spil for galleriet.

Nu kan ledelsen så bære alle de korrupte snydere fra forbundssagen, med Raunkjær i spidsen i guldstol, med kors bånd og stjerner på, ind over dørtærsklen til det nye domicil, som egentligt er et typehus, der er opført et magen til som hotelbyggeri, men DJ har allerede smidt 1 million til tegnedrengene for deres fantastiske unika streger til matrialet til dette akut møde, uden at de meninge medlemmer fik et ben til jorden, endsige et lille bitte ord, hverken i bladet eller på DJ Klatten, man ved sgu hvordan klatten skal køres. Bare de have lige så meget tæft og handlekraft når det gjaldt jagtsagen og politisk omgang.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-01-14 19:27

Citat
Hej Tommy.

Det er jeg nu ikke så sikker på, da han efter sigende skulle være én af de personer der stemte blankt - så igen taler han med kløfted tunge, løgnhals som han er, ikk` godt!
Igen må han siges at være taber, som sædvanligt !
Okay, jeg benyttede lidt ironi, desværre kan ironien ikke ses.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-14 22:24

Med hensyn til CC - er det så en der er ved at skaffe sig et godt gnaveben?? Jeg har squtte tillid til en tidligere topchef som nu forsøger sig med en virksomhed med stressede mennesker som målgruppe.
Jeg er squ nok paranoid.
Bortset fra det, så har jeg aldrig tidligere hørt om manden.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-14 22:28

Juridisk navn:
Mindtrainer Aps
CVR-nr:
CVRP-nr
Selskabsform:
Anpartsselskab
Telefon:
Postadresse:
Classensgade 41, 2100 København Ø
Etableringsår:
Antal ansatte:
Selskabskapital:
80.000

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-14 22:30

Her skulle Christian Christensen være direktør - altså i Mindtrainer Aps som tilsyneladende er en enkeltmandsvirksomhed.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-14 22:37

Fra Mindtrainer Aps strømmer det med referencer fra tilfredse kunder. Især faldt jeg over denne her, som jeg har klippet i fra internettet.:

Kvinde, 32 år

Inderst inde vidste jeg, der var mere til verden end det, jeg oplevede. Jeg vidste, at uanset om jeg valgte at skifte kæresten eller arbejdet ud, flytte eller noget andet ja så kom trolden med. Jeg havde en uro i kroppen, som om der var mere til livet end det, jeg oplevede.
Jeg oplevede min verden som farveløs, trist, kedelig og ligegyldig, besværlig og utilfredsstillende. Jeg var meget træt. fik vinterdepressioner og allergi om sommeren og børnene skændes konstant.

Jeg synes at jeg havde prøvet alt muligt, psykolog, diverse personlig udviklingskurser, og det var ikke fordi det ikke hjalp, det blev bare aldrig helt godt.

Som regel gav jeg min mand skylden, hvis han bare … så blev jeg lykkelig. Jeg var faktisk dybt ulykkelig i mine forhold. Heldigvis tog jeg kontakt til Mindtrainer – egentlig for at få fixet min mand.

Hvabehva????? Fixet min mand. Nøøjjjj, sådan noget sparker røv.

Læs selv på MINDTRAINER Aps. Masser af spøjse referencer.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-01-14 22:41

Citat
Mindtrainer Aps
Mindtrainer...?!?...Det siger alt.
Han kunne starte med at træne Ballegaards knold....Sikkert en uoverkommelig opgave.

Nej, jeg har heller ikke meget fidus til det projekt.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-01-14 22:43

Nå...:- Tonga, desværre krydsede vores indlæg hinanden.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-14 22:53

Den sad også lige i skabet her på matriklen.

Mvh.
Tonganeseren ( Direktør )

Mindblower Aps

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-14 23:13

Så må hans kone vel arbejde som BlowJobber i hans minds- traninscenter, en gang i mellem, sorry

Gad vide hvordan det går med hendes fixede mand, er han fix og færdig nu mon

Mon ikke den sprogbevandrede Ballerøv, så kalder sig BalleBlower i det store udland

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-01-14 00:39

Applaus - kære BW.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 05-01-14 09:27

Dagen derpå er ikke god for brokkeholdet, først gik det galt med valget af ORJ, så mini sagen om HOJ, hvor en ny forening så dagens lys, eller så var det eksklusion og nu nederlaget om jagtens hus på Kalø men hvorfor går alting galt, når en bestemt person går i hellig krig, er her en rød tråd ? jo jooooooooooooooooo ironi kan forekomme

SHV, glæder sig til god søndag efter at have været i kirke

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 05-01-14 12:23

Hvad skal man med diverse revyer, når man har legenden Ballegaard Knudsen, som roder og rager sig ud i det ene nederlag efter det andet - han søger jo ligefrem problemerne og man må sige, at i så henseende har han succes, dette skjelmske lille (??) væsen !!! Som MC Ejnar synger i: Det er jul det er cool - "men man hygger sig" - ja, vi andre nogenlunde normale både hygger og morer "vos" så forskrækkeligt, så det snart ikke er til at holde ud. Gad vide hvad Knagsted kunne have fået ud af at studere fedlingen fra Bottrup ????

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

OBS OBS Jeg kan iøvrigt bekræfte, at Sandhedsvidnet har været i kirke i dag !!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-01-14 14:27

Ja den eneste Win - Win situation han har opnået, kommer fra Balle regionen, når han har forædt sig i gule ærter og halvstegt flæsk, der må have været mange, med de konstant åbne døre og vinduer og hylende hunde omkring skabningen.

Den største vindersag, bliver lavet til Dantes forgård, når lystløgneren Ballehørm røre ved den.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-01-14 15:26

Tre tyre stod og kiggede på en flok kvier, på den anden side af et pigtrådshegn.
"Hmmmmmm! sagde den ene tyr, "jeg smutter squ over til kvierne", hvilket lykkedes uden skader.
Den anden tyr sagde derpå:
"Jeg vil også have det lidt sjovt" - og over kom den så.

Den tredje tyr ville følge efter, men dens nosser hængte fast i pigtråden og blev revet af.

"For Helvede da" brølede den ulykkelige tyr. "Hvad skal jeg nu gøre"?

"Slap af" svarede en af de heldige tyre. " Du kan altid blive konsulent".

Mvh.
Tonganeseren

Har ikke været i kirke.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-01-14 18:15

Her er et nyttigt link.
Managing Director hos XO Interior Systems Pty Ltd
Scandinavian Sales Manager hos Auspex Systems Inc. London, England
Managing Director hos Memory Card Technology Aus. Pty Ltd

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 08-01-14 18:05

Kære alle

Godt nytår.

Så fik jægerne deres eget domicil, tillykke, men usmageligt at de sure opstød, plus en fhv. formand, ikke kan accepterer de har tabt igen.

TRD.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-14 23:36

Looooooooosers!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-14 00:01

Waauuuuuuuuwwwww!

Hvad i det hule hede helvede foregår der i styrelsen??????

I strid med reglerne opfandt embedsmænd i Naturstyrelsen fiktive konti, så de slap for at returnere overskud.

Kritikken af Naturstyrelsen er hård, efter at Rigsrevisionen ved en gennemgang af regnskaberne konstaterede en højst ejendommelig praksis.
Læs også: Naturstyrelsen arrangerer stormturisme i skovene
Gennem længere tid har embedsmændene ifølge Morgenavisen Jyllands-Posten opereret med to fiktive projekter, hvor de har skrabet et tocifret millionbeløb sammen.
Pengene var blevet i overskud på andre projekter, men i stedet for at føre dem tilbage til statskassen, beholdt styrelsen pengene på de to konti. Herfra blev de brugt til at dække løbende budgetoverskridelser på andre projekter.
Læs også: TV 2 FRI følger sultne rovdyr døgnet rundt
Det har fået Rigsrevisionen til at uddele karakteren "ikke tilfredsstillende", hvilket er den hårdest mulige kritik fra den kant.
Rigsrevisionen har derudover fundet en række andre uregelmæssigheder i Naturstyrelsens bogføring, der har ført til, at det samlede regnskab for 2012 endnu ikke er godkendt.
Kort før jul blev Naturstyrelsens direktør Niels Christensen fyret. Regnskabsafdelingen er desuden blevet styrket med fem årsværk.
Miljøminister Ida Auken (SF) ønsker ikke at udtale sig om sagen, men departementschef Henrik Studsgaard skriver i en mail, at det i forbindelse med direktørfyringen "også har spillet en rolle, at der ikke har været orden i regnskabsføringen."

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-14 10:12

Tjek lige denneher. Normalt er bøfler rimeligt passive, når de står overfor en løve, men dennhersens tyr er meget determineret. Wauw for en fætter.

http://www.bt.dk/udland/video-gaar-verden-rundt-her-giver-boeflen-loeven-en-flyvetur

Tak for lån af tråden - kære Sandhedsvidnet.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-01-14 19:56

Lad os alle nyde et skriv fra ordekvilibristen Bent Ballegaard.

Citat....Bent Ballegaard, Løsning - 03-01-2014 17:44 - (2 svar)   Skriv svar

Hovedbestyrelses medlem Jens Bjørn Andersen. Formand for domicil udvalget er virkelig til, at stole på og forstå! ( ironi kan forekomme ).

Han har flere gange her i debatten, sagt at han ikke har præget udvalget afgørelse og at han sjældent kommer på KALØ. ( Det må da være noget han mener ironisk )

Han har også udtalt (på face book ) at konflikten imellem D.J. og Horsens og Omegns Jagtforening IKKE er løst, selvom der på Horsens og Omegns hjemmeside er udlagt et brev fra DJ`s direktør, som helt klart siger: At problemet er løst. ( Det må også være ironisk sagt ) For et HB- medlem går vel ikke direktøren i mod?

Det allermest IRONISKE er imidlertid. AT JENS BJØRN ANDERSEN ER INDMELDT, som det FØRSTE

NYE medlem i Horsens og omegns Jagtforening. Alle vi andre er blot blevet overflyttet.

Fra min side skal der lyde et velkommen, for det vil helt sikkert give ham et indblik i, hvordan en lokal forening fungere, men lidt svært bliver det nu nok, hvis han også tilmelder sig på forenings jagterne for her er jeg jagtleder og sætter kun poster af til folk jeg kan stole på. ( husk ironien ) – men glem ikke: Hvorfor være medlem af en forening, som man har udtalt: SKAL EKSKLUDERES AF DANMARKS JÆGERFORBUND???
Citat slut......

Som Ballegaard skriver:
Citat
hvis han også tilmelder sig på forenings jagterne for her er jeg jagtleder og sætter kun poster af til folk jeg kan stole på.

Balle, du er simpelthen udenfor "Pædagokgisk ræggevitte"

Mvh.
Tommy.
En man kan stole på

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-01-14 20:20

Al magt til Ballefjolset

ØV4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 12-01-14 07:17

Fantastisk, Knudsen og hans medsammensvorne, plus den detroniserede fhv. formand bliver ved at udgyde sure opstød, efter endnu et nederlag, lige nu ævles der om fri bil Det er godt vi er sluppet af med Roeden, magen til nærtagen og mavesur personage, skal man lede længe efter, i sær når det ikke går hans veje

SHV støtter op om jagtens hus

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-01-14 11:00

FRI BIL!!!!!!!
De kan squda nøjes med 1 stk. tandemcykel, hvor Ballesnøvseren kan sidde bagerst - som drivkraft. Så kommer ekvipagen aldrig ud af stedet.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 12-01-14 13:50

Hele det taber-slæng som Ballegård tilhører, burde sparkes ud af DJ - de vil kun ballade !! Og ham Roed er politimand - gud ved hvorledes han er til det ??

Naturligvis skal den frie bil i spil for de udvalgte - det er langt billigere for alle at lease biler i dag, ovenikøbet af en vis standard, end betale km-penge !! Tonganeseren rammer sgu' plet med tandemcyklen med overtaberen og bajutten PornoBendt på BAGsædet som hæ(k)motor - hvilket kosteligt syn

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-01-14 13:55

Citat
Det allermest IRONISKE er imidlertid. AT JENS BJØRN ANDERSEN ER INDMELDT, som det FØRSTE

NYE medlem i Horsens og omegns Jagtforening. Alle vi andre er blot blevet overflyttet.
Ja, det er den gordiske knude... Nogen bliver indmeldt - og andre igen overflyttes

Mvh.
Grubleren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 12-01-14 14:22

Intet - absolut intet, slår virkelighedens verden hvad morskab angår - så mageløst, så mageløst !!!

Har forøvrigt lige modtaget en mail fra en god bekendt om, at Balledrengen har studeret det om leasing af biler og har derfor sat sin sølvgrå Volga på gule plader til leasing for kr. 4800,-/md., moms regner han ikke med er nødvendig ??? I prisen indgår, at leaseren selv skal betale service, dæk m.m.m. - joh denne "købmand" er sgu' om sig

ØV4

af grin

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-01-14 14:50

Citat
Har forøvrigt lige modtaget en mail fra en god bekendt om, at Balledrengen har studeret det om leasing af biler og har derfor sat sin sølvgrå Volga på gule plader til leasing for kr. 4800,-/md., moms regner han ikke med er nødvendig ??? I prisen indgår, at leaseren selv skal betale service, dæk m.m.m. - joh denne "købmand" er sgu' om sig

Ballegaard kan ingen hamle op med.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-01-14 16:00

Hmmmmm

Jeg ville edermageme ikke have Ballesnøvseren til at sidde bagved, men jeg eer heller ikke medlem af klubben.

Er ved at samle resterne af et IKEAkøkken.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-01-14 17:43

Selv Balleflappens sekretær kan lave en "slåfejl"

Se her...
Citat
- Bent Ballegaard, Løsning - 17-07-2012 20:10   Skriv svar
Ondskyld med hvad har forsikringer med natur 2000 at gøre?
Hvis man ikke engang kan/vil bruge systemet, som det er, hvordan vil det så gå, hvis det blev udviet?

SABB-H.

Ja ondskyld mig, mon det er derfor vi aldrig ser indlæg underskrevet med - SABB-H mere..?

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-01-14 17:44

Nej nej, det er ikke et udviet indlæg

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-01-14 19:01

Nu burde det ikke være nogen hemmelighed, at jeg tidligere har fungeret som linjefagsuddannet dansklærer, og hver gang jeg ser noget fra Ballehøvlerens hånd ( manus ), så mærker jeg små elektriske stød op gennem rygmarven og ud gennem underarmene og fingrene, hvorefter mine panderynker antager betragtelige folder.

Nu er indlægget fra SABB-H ikke det værste, vi har set, men måske har manden m/k fynske rødder?

Mvh.
Tonganeseren

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-01-14 22:02

Tak for svaret katekismus.