/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Jægere fra Palæstina
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 967 gange
100 point
Dato : 04-01-14 16:20

Kig på linket http://www.tvsyd.dk/artikel/226928?autoplay=1&video_id=61828

Og som sædvanligt.......politiet havde ikke tid.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-01-14 17:14

Palæstinensere/Portugesere--fra Vejle

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-01-14 17:25

Eller Portugisiske Palæstinensere fra Vejle ??
Lyder som dårlig journalistik
Politiet arbejder med sagen--skal vi ikke lige give dem en chance?
Når det så er sagt, er det sgu' noget forbandet svineri, der ikke kan stoppes hurtigt nok, uanset om det er danskere, portugisere eller palæstinensere.
Nedløbsrøret ser ud til at være galvaniseret, så skudafstanden kan ikke have været særlig stor--føj for den lede.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-01-14 17:44

Citat
Politiet arbejder med sagen--skal vi ikke lige give dem en chance?
Joeee, det kan vi da godt. Har du et link der bekræfter at politiet arbejder på sagen...?

Normal proceduren fra lakajdrengene er - når det drejer om kulturberigelse: "Vi må jo ikke virke provokerende"

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-01-14 17:48

Med det mener jeg selvfølgelig; Er du sikker på at politiet ikke har henlagt sagen..?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-01-14 17:51
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-01-14 18:52

Citat
Hverken politiet eller manden, der har lejet jagten ud på marken, ønsker at medvirke på tv i indslaget.

Nææh..som sædvanligt,når det drejer sig om den type yngel fra Mellemøsten,er det klogest at holde kæft,og bøje nakken........vi ved ingenting...har intet set.
Ellers risikerer man,at skuldrene pludseligt er det højeste sted på kroppen.

M.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-01-14 19:22

Efter tv indslag arbejder politiet på sagen http://www.tvsyd.dk/artikel/227070:Udlejer-af-jagt-har-intet-ansvar

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-01-14 20:27

Citat
Men han vil ikke gøre noget, siger han.
Det er ikke hans ansvar.
Det er muligt at jagtudlejeren ikke er juridisk ansvarlig - men han har den ondebrøleme et moralsk ansvar. Disse ansvarsløse bavianer skal løses øjeblikkeligt fra
jagtlejekontrakten.

Hvis det uheldige skulle ske, at næste gang disse bavianer er på jagt (Allah forbyde det) rammer en person, så har jagtudlejeren i mine øjne, et lige så stort ansvar som bavianen der trykker på aftrækkeren.
Jeg håber så sandelig ikke, at den med de 72 jomfruer, gælder i situationer som denne..?

En tanke slår mig. Har disse bavianer i det det hele taget dansk jagttegn...?

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-14 20:52

De samme regler gælder for at leje jagt i DK som f.eks. Sverige, men det kan jagtudlejer eller politiet da ganske nemt finde ud af. Jagttegn eller ej hvis jeg var udlejer var de smidt ud øjeblikkeligt.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-14 22:11

En tanke slår mig. Har disse bavianer i det det hele taget dansk jagttegn...?

De har squda ikke jagttegn overhovedet - ikke engang fra deres hjemland, hvor der ikke udstedes den slags.

Endelig plejer kriminelle at blive frataget deres jagttegn.

Jeg tror udlejer har det smådårligt for øjeblikket.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-01-14 23:52

Sålænge Danmark bliver dirigeret af højforrædere som narhatten her, sålænge kommer det til at gå ad helvede til.

Læg mærke til fjolsets hat kom jeg hjem med et lampeskærm som dette, blev jeg smidt på røv og albuer ud

http://pislamonauseacentral.blogspot.dk/2013/12/who-said-arselifters-have-monopoly-on.html

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-01-14 10:47

Når man ser øverste billede i dit link,Tommy,er det jo nærmest en underdrivelse,at kalde dem halvaber. Det tyder ialtfald på at Evolutionen er gået istå,visse steder.

Det risler een ned ad ryggen.

M.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-01-14 12:11

Undrer mig over at ingen taler om at skyde fra bil, eller at det skulle være lovligt at have et jagtgevær som er ladt og desuden ikke knækket i kabinen på en bil.
Ved godt at man har det i Mjølnerparken, men der gælder våbenloven jo ikke, da politiet ikke kommer der.
VH Palle

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 05-01-14 14:41

Lad os slå en ting fast, de kan og er ikke, og skal ikke slås i hartkorn med jægerne.
De er fulde af løgn, et skud som først har gennemskudt en bildør kan ikke have den spredning som set her, det er bare en løgnehistorie som han finder på for at redde deres vanvittige opførsel.

Mon ikke strisser betjent kommer forbi næste gang idioterne indfinder sig, hvis de altså ikke kan se skriften på væggen og bliver væk.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-01-14 23:55

Kære venner, endelig træder politiet i karakter. (Ironi er anvendt - dog ikke fra politiets side)

Sakset fra fyens stift......
Citat
Fyns Politi uddelte sidste år bøder til omkring 1300 cyklister. Især det røde lys har cyklisterne svært ved at respektere.
Man skal selvfølgelig altid køre efter færdselsreglerne, men fra mandag den 6. januar giver det ekstra god mening for cyklister på Fyn at holde sig fra at køre på fortovet, over for rødt eller uden lys på cyklen.

Fyns Politi har varslet cykelkontrol hele ugen frem til fredag den 10. januar, og politiet lover at komme rundt på det meste af Fyn.

- Det er i Odense og Svendborg, vi primært har mange cyklister, men vi vil også forsøge at komme ud i de mindre byer. Der er der jo også lyssignaler, og der har man måske også en afslappet holdning til dem, siger leder af Fyns Politis færdselsafdeling Jørgen Andersen.

Håndholdt mobil går heller ikke på cykel
Politiet gennemførte i 2013 flere kontroller af cyklister på Fyn, og de førte til, at omkring 1300 cyklister fik en bøde, oplyser Jørgen Andersen til Fyens.dk. En stor del af de cyklister, der blev skrevet, havde et problem med det røde lys.

- Vores erfaring fra kontrollerne i 2013 er, at der er en udtalt mangel på respekt for rødt lys blandt cyklister, så det vil vi gå målrettet efter og holde med ved lyskryds, advarer Jørgen Andersen.

Politiet vil også standse cyklister, der bruger fortovet som cykelsti, og dem, der taler i håndholdt mobiltelefon, mens de cykler. Og i de mørke morgen- og eftermiddagstimer vil der også falde bøder til de cyklister, som kører uden cykellygter.

Kortvarige kontroller flere steder.
- Hvor vil I stille jer?

- Det vil jeg ikke sige nu, men det bliver kontroller af en halv til en hel times varighed, og så flytter vi os til et nyt sted. Vi er klar over, at med de medier, vi har i dag, vil det hurtigt blive kendt, hvor vi står. Det er fint, for så respekterer man reglerne der.

Tager politiet dig i at køre uden cykellygter i lygtetændingstiden, udløser det en bøde på 700 kroner. Samme beløb må du af med, hvis du bliver taget i at tale i håndholdt mobil, mens du cykler. At køre over for rødt lys koster 1000 kroner i bøde. Gør du flere af tingene samtidig, udløser det bøde for hver af forseelserne.

Asmaa Abdol-Hamid - hende med den rene hånd, ansat hos Fyens politi har overfor politidrengene talt med store bogstaver; "Nu det på tide I gør noget ved de fucking kriminelle danskere, som har den frækhed at køre på cykel uden lys og uden ringeklokke - og vi har jo også et budget vi skal opfylde."

Et lettelses suk skal lyde fra undertegnede da jeg læste; Fyns Politi har varslet cykelkontrol hele ugen frem til fredag den 10. januar, og politiet lover at komme rundt på det meste af Fyn. - Dog ikke i Vol(d)smose.....på grund af stenslag

Redningskøretøjer må squ også snart lære at klare sig selv.

Mvh
Tommy

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 100 point
Dato : 06-01-14 01:46

Du har ganske ret - kære Kpt. Tommy. Det her viser imidlertid, at store dele af politiet får tildelt opgaver, de kan håndtere. Det er trods alt noget positivt.

Mvh.
Tonganeseren

Har arbejdet hårdt i nat.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-01-14 02:07
Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-14 17:37
Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-01-14 19:16

Hold da kæft

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-14 19:52

http://www.youtube.com/watch?v=f6LWNQqs7TE

Hvad så med denne her, hvor et medlem af elitestyrkerne demonstrerer våbenbehandling på samme måde som de omtalte "jægere"?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-01-14 22:23

Det danske og tyrkiske sprog har mange ligheder...
Klik på linket
http://www.youtube.com/watch?v=5Esy6ONcwNA

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-14 22:29

Ja, og så lige denneher.

http://www.youtube.com/watch?v=9DDzYk7FSeM

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 06-01-14 22:32

Hmm, har nu min tvivl om ægtheden af ovenstående video. Til gengæld tvivler jeg ikke på den følgende hvor en af allahs hellige krigere får en over nallerne i bestræbelserne på, at skade andre mennesker. I fredens navn, naturligvis.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-01-14 23:01

Nøøøøøj hvor synd.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-01-14 23:42

......med musik af go`e gamle Benny Hill.

M.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-14 00:31

En dansk islamist fra Nørrebro er ifølge Syrienblog.net blevet dræbt i byen Tel Hamees i den nordøstlige del af Syriens Al-Hasakah-provins.

Yes!!!!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-01-14 20:17

http://www.tv2east.dk/video/2014-01-02/Unge%20r%C3%B8dder%3A%20Politiet%20er%20bange%20for%20os

Åååååååååååh, som radikal kan man kun glædes ved disse hverdagens heltes udtalelser.

Man får helt lyst til at synge......Jaaah....lad os alle synge denne her;

Det haver så nyligen regnet,
det har stormet og pisket i vor lund.
Frø af ugræs er føget over hegnet,
åg på nakke og lås for vor mund.
Årets løb har sin lov,
der blev lyst i vor skov,
ak, hvor kort, indtil alt er stormens rov.

Og teksten skrev Johan Ottosen, 1890

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-14 23:35

Fjolset pissede mig af - i alvorlig grad. Om et par måneder står han garanteret og klynker over politivold. Han er jo syg i roen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-14 11:19

Og noget helt tredje er, at man fra Finansministeriets side nu går ud med jubelbudskabet, at der er overskud, stammende fra udenlandske arbejdere i DK. Efter sigende er der tale om indtægter på 2,2 milliarder og 0,9 milliard på indtægtssiden.
Hvilke spindoktorer de dog har. De skulle herefter udregne, hvor store udgifterne er blevet til arbejdsløse etnisk danskere, som er blevet arbejdsløse pga. den billige konkurrence østfra.

At der manipuleres fra Tinget er en kendt sag, men nu ser det ud til, at statsforvaltningen nu også stikker snotten frem.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-14 14:38

Derudover glemmer man også at modregne udgifterne til arrestanter og øvrige indsatte.
Ret skal være ret.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-01-14 16:19

Tonga, gamle ven, jeg er i besiddelse af dette dokument.
http://www.ae.dk/files/dokumenter/analyse/ae_effekt-ved-ostarbejdere-erstattes-af-ledige-lo-medlemmer.pdf

Kig lidt nærmere på det - og du vil se, hvor meget det koster at ha' østarbejdere rendende rundt.

Dokumentet er fra marts 2013 - altså rimeligt nyt.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-14 16:31

Det var squ et nyttigt dokument at få i hænderne. Har lige drøftet problemstillingen med min svoger, som absolut ikke er enig med undertegnede.
Ja, er det ikke fantastisk hvad man skal lægge øreflapper til ?

Mvh.
Tonganeseren

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-01-14 21:50

Tak for svaret Tonganeseren.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-14 22:29

En rigtig informativ tråd. Jeg ved squtte hvad der sker med samfundet lige nu, men alt i alt en usund udvikling.
Tak for POINGER - kære Kpt. Tommy.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-14 00:43

De Radikale udfordrer nu både Socialdemokraterne og Venstre med hensyn til europapolitikken. Velfærdsturisme er ikke en trussel, og derfor er der ikke brug for nye regler, der forhindrer EU-borgeres adgang til dansk velfærd, lyder det fra partiets leder, Margrethe Vestager.

Midt under de strandede forhandlinger om en ny, stor europapolitisk aftale afviser den radikale leder, Margrethe Vestager (R), at Danmark er truet af velfærdsturisme, hvor EU-borgere kommer til Danmark for at nyde godt af de høje danske velfærdsydelser, skriver Berlingske.

Hun peger på nye tal fra Beskæftigelsesministeriet, som viser, at EU-borgere fra de øst- og centraleuropæiske lande modtager offentlige danske ydelser i nogenlunde samme omfang som borgere med dansk pas.

»Der er ikke et problem med trafik ind i landet for at få offentlig forsørgelse. Når vi ser på tallene, så kan vi se, at folk kommer hertil for at tage et arbejde, og når de gør det, så bidrager de til det danske samfund,« siger Margrethe Vestager.

Regeringens deadline for en stor EU-aftale mellem ja-partierne på tværs af Folketinget lød oprindeligt på sommerferien 2013. Men forhandlingerne ligger øde hen, fordi Venstre først ønsker en aftale om velfærdsturisme, hvor regeringen forpligtes til at granske området og finde løsningsmodeller, der kan begrænse adgangen til den danske statskasse. Først derefter vil venstretoppen gå videre med andre tunge EU-emner såsom det finansielle samarbejde og forbeholdene.

Men der er slet ikke brug for den granskning af velfærdsturismen, mener Vestager:

»Det er ikke en trussel mod velfærdssamfundet. Og jeg synes bare, at der skal være et problem, før man går ind og ser på det konkrete og siger, om noget skal fungere anderledes. Venstres position er, at de vil have et katalog over, hvilke problemer i verden de godt kunne tænke sig at løse på en eller anden måde. De antyder bare et eller andet abstrakt, vattet og forunderligt,« siger Margrethe Vestager.

Hun flankeres af Morten Helveg Petersen (R), der er radikal spidskandidat til forårets europaparlamentsvalg. Han mener, at blandt andre Socialdemokraterne og i særdeleshed Venstre er styret af »frygt«, når debatten falder på velfærdsturisme.

»Hele vejen rundt blandt de andre ja- partier ser vi en skepsis over for arbejdskraftens frie bevægelighed. Men det nytter ikke noget at trække følehornene til sig og blive bange for sin egen skygge. Derfor er det sindssygt vigtigt at sige til alle ja-partierne, at nu må de ind i kampen for den frie bevægelighed,« siger han.

Den radikale udmelding er en udfordring af den linje, som regeringspartneren Socialdemokraterne forsøger at tegne i EU-politikken.

Europaminister Nick Hækkerup (S) sidder for bordenden i forhandlingerne om den europapolitiske aftale og har tidligere rost den britiske premierminister, David Cameron, for at sætte velfærdsturismen på dagsordenen i EU-sammenhæng, hvor briterne er længst fremme med ønsker om at nægte udbetaling af eksempelvis børnetilskud til EU-indvandrere.

Nick Hækkerup medgiver, at den direkte økonomiske virkning af EU-indvandring ikke er et økonomisk problem for Danmark her og nu.

»Men det er jo ikke det samme som, at der ikke er et problem. Den grundlæggende udfordring er at sikre, at vi kan have en skattefinansieret velfærd samtidig med, at vi har de åbne grænser. Der er behov for at være opmærksom på dagpengeområdet og EU-borgernes brug af børnecheck, som vi vil følge helt tæt. Der er bare ikke nogen nemme løsninger i denne sag, og derfor arbejdes der i øjeblikket over i Skatteministeriet på at finde en måde, hvor vi kan opnå det, vi gerne vil,« forklarer Nick Hækkerup.

I Venstre afviser europaordfører Jakob Elleman-Jensen (V), at hans parti er præget af frygt i debatten om velfærdsturisme. Han mener heller ikke, at det er omfanget af velfærdsturismen, som på nuværende tidspunkt presser de danske velfærdskasser.

»Den trussel, som jeg ser, handler om, at mange menneskers sans for rimelighed bliver udfordret, når andre har mulighed for at nyde godt af ydelserne i det danske velfærdssamfund. Derfor har vi behov for en udredning for at se nærmere på problemet. Hvis man ønsker, at løfte denne diskussion, så gør man det bedst ved at have fakta,« siger han.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-14 00:45

Ingen af de interviewede fatter en brik. Demokratiets største trussel er dumheden hos de folkevalgte.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-01-14 18:47

Politiet stak af som små hunde. De sked i bukserne. Vi er klar til krig. Politiet har intet at gøre i vores kvarter. Vi er mafiaen her. Det er vores område. Vi skal vise dem, at det er os, der styrer.

Med sådanne udtryk stod en hætteklædt ung mand forleden frem og berettede om ballade i et ghettoomtåde i Korsør i forbindelse med årsskiftet. I denne uge meddeltes det, at et værested for psykisk syge i dette belastede kvarter har måttet flyttes på grund af overfald, trusler, vold og brandstiftelse.

Det samme billede tegner sig overalt i landet. Regeringen har udpeget 34 såkaldt udsatte områder, hvor balladen, volden og utrygheden især florerer. Den hætteklædte bølle, som optrådte på TV 2 Øst med fuldt navn og vulgært gebrokkent sprog, lader sig tydeligt karakterisere som værende af mellemøstlig herkomst, men det er ellers en oplysning, som medierne og især politi, sociale myndigheder og boligforeninger er påfaldende tilbageholdende med at videregive. Det hedder ”utilpassede unge”, eventuelt ”utilpassede unge af anden etnisk herkomst”, eller som det er blevet moderne at sige i Aarhus: ”Unge fra det vestlige Aarhus”.

Måske er netop denne berøringsangst, denne pinlige anvendelse af newspeak og tamme eufemismer en af de virkelige grunde til, at uvæsnet har fået lov til at brede sig. Man har ikke villet og vil tilsyneladende stadig kun yderst modstræbende gøre rede for den brutale kendsgerning, at det alt overvejende drejer sig om første-, anden- og tredjegenerations indvandrere fra Mellemøsten, og at disse indvandrere medfører en voldskultur og et voldspotentiale, som ikke meningsfyldt kan bekæmpes med tilbud om ungdomsklubber og fritidstilbud.

Man har ikke villet forholde sig til den brutale kendsgerning, at de unge bøllers hærgen har rod i en muslimsk kultur, hvor drenge får lov til at husere og opføre sig som små konger i familien såvel som ude i nattelivet, mens man så udmærket kan holde skik på døtrene.

Men sådan er kendsgerningerne, og det giver sig for tiden udslag i, at de piger, som kan slippe ud af voldskulturens og undertrykkelsens jerngreb, uddanner og integrerer sig i det danske samfund, mens brødrene lader deres frustrationer over, at det omgivende samfund ikke umiddelbart anerkender deres kongestatus, komme til udtryk i vold, hærværk og generelt terrorregime.

Politi, sociale myndigheder og boligforeninger pludrer videre med den sædvanlige kliché om, at det blot drejer sig om hårde kerner på en 15-20 personer for hver ghetto, og medierne - herunder denne avis - spørger troskyldigt, hvorfor pokker man så ikke henter disse få voldspsykopater og stiller dem til ansvar for deres handlinger, så andre kan leve i fred?

Svaret er selvfølgelig, at problemet stikker meget dybere. Problemet rækker langt ind i de store, vidtforgrenede familienetværk i indvandrermiljøerne, hvor man udmærket ved, hvem der skaber problemer, men hvor man viger tilbage fra at involvere og assistere danske myndigheder.

Det må efterhånden være åbenlyst for alle, at dette bølleregime ikke skal imødegås med blødsødenhed, forståelse og tilbud om ungdoms- og fritidsklubber. Det skal imødegås med nultolerance og kontant afregning.

I Korsør kunne politiet for eksempel indledningsvis hente den bølle, der på tv frimodigt gjorde rede for sit værdisæt og høre lidt om, hvad han mener med, at han repræsenterer ”mafiaen her”, og hvordan han lader det komme til udtryk i praksis.

.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-01-14 11:04

Den danske islamist Abu Khattab er dræbt i kamp i Syrien, bekræfter hans familie ifølge TV 2 News over for Politiken.

Jakob Sheikh, der er journalist på Politiken, fortæller til TV 2 News, at Abu Khattab har været død i længere tid, men at man først har kunnet bekræfte det nu.

»Han skulle være faldet i kamp i slutningen af november eller starten af december, så der er gået noget tid, men det har ikke været muligt for Politiken at bekræfte det fra uafhængige kilder før nu,« siger han.

Ifølge Jakob Sheikh har familien kendt til Abu Khattabs død i et par uger. Han er angiveligt død i kamp i det nordlige Syrien.

Abu Khattab blev kendt i medierne, da han i en video på YouTube opfordrede danske muslimer til at drage i hellig krig i Syrien, mens han i en anden video skød på billeder af en række danskere, som man betegnede som fjender af islam – heriblandt tidligere statsminister Anders Fogh Rasmussen (V), tegneren Kurt Westergaard og den tidligere politiker Naser Khader.

Hip, Hip Hurraaaaaahhhhh!!!

Mvh.
Tonganeseren