/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tastatur låst - windows 8
Fra : jansler
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 04-01-14 12:03

Hej
Jeg har lige købt en ny stationær med Windows 8 og er ved at registrere mig, men pludselig er mit tastatur låst. En der kender genvejstaterne til at åbne?

På forhånd tak.
Jansler

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 04-01-14 12:38

Problemet er løst

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-01-14 12:42

Hvordan ? hit med info!

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 04-01-14 14:21

Hej igen.

Ja, jeg kom lidt for hurtigt ud af det, men var så ivrig efter at fortsætte med arbejdet

Det blev til en ægte Georg Gearløs metode. Jeg holdt Windowstasten nede samtidig med, at jeg fx trykke på a. Efter et stykke tid kom bogstavet frem og på den måde fik jeg oprettet et brugernavn og en adgangskode og kunne fortsætte til 'næste'. Derefter fik jeg genstartet maskinen og nu virker tastaturet - mærkeligt, men dejligt

Godt nytår

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 04-01-14 15:36

Takker, det er jo os fint med en Georg Gearløs metode, når bare det virker

Godt Nytår retur

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 04-01-14 16:04

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-01-14 16:09

- godt Nytår...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-01-14 16:34

velbekomme