/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Log på...
Fra : sdam
Vist : 452 gange
200 point
Dato : 03-01-14 11:12

HJÆLP !!
Da jeg nu her vil åbne min mailboks kommer den og forlanger både brugernavn og adgangskode, og det er noget det er flere år siden jeg har været ude for sidst!
Den kommer og fortæller: "Log på POP3mail.dk"
Hvor kan jeg finde disse oplysninger, da jeg desværre ikke har gemt disse nogen steder?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 03-01-14 11:58

der må lidt flere oplysninger på banen før nogen har en chance for at hjælpe...

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 200 point
Dato : 03-01-14 12:30

Prøv evt. at ringe til din Internetudbyder og få dem til at nulstille både din adgangskode og dit brugerlogin! Måske kan du finde dit brugerlogin hvis du har gemt de papirer du fik ved oprettelsen.

Clou

ps: hvilket mail program bruger du? Måske vi kan guide dig til at finde dit brugerlogin

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 03-01-14 12:36

Kort og godt, så mangler jeg ovennævnte koder for at kan åbne/aktiverer min mailboks. Øverst i den lille boks der kommer fre står der "Windows Sikkerhed"....
Håber det giver mening!

Kommentar
Fra : netop

Dato : 03-01-14 12:50

Citat
Håber det giver mening!

NOPE!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-14 13:20

Sidst jeg så en sådan meddelelse var min internetforbindelse i uorden og programmet kunne ikke logge, computeren gemmer den slags login oplysninger, så enten har du ryddet for meget op på computeren eller der er et eller andet som gør at programmet ikke kan få forbindelse til internettet, har du fået en ny firewall som måske spærrer?
Ellers forsøg igen at logge på efter en genstart af computeren
Citat
Hvor kan jeg finde disse oplysninger, da jeg desværre ikke har gemt disse nogen steder?
de står på et stykke papir fra dengang du oprettede mail kontoen, hvis du ikke har gemt disse oplysninger så kontakt din udbyder og bed om at få nulstillet adgangskoden

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 03-01-14 13:33

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-01-14 14:45

Velbekomme @sdam - har du fået kontakt med din udbyder?

Clou