/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
video klip til en DVD
Fra : 2100
Vist : 464 gange
50 point
Dato : 02-01-14 21:33

Hvordan kan man brænde en link fra en video klip til en DVD

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-14 22:12

Du får ikke noget ud af at brænde et link til et klip, hent videoklippene hjem på computeren og brænd den/dem så på en DVD

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 02-01-14 22:15

Hvordan gør man det hvis det er en klip fra en udsendelse.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 02-01-14 22:20

Hvis du kan downloade videoklippet (det kan du fra TV2 men ikke DR) så er det ikke noget problem, hvis du ikke kan downloade så kan du bruge screencapture program og filme det som bliver vist på skærmen
Bagefter skal du bruge et brænderprogram, mange har Nero har du ikke så kan Ashampoo anbefales som et meget nemt program som er gratis og på dansk:
https://www.ashampoo.com/en/eur/pin/7110/Burning_Software/Ashampoo-Burning-Studio-FREE

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 02-01-14 22:30

Det er fra DR og jeg har Nero. Hvor henter jeg et screencapture program

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-14 22:30

Kan du måske sætte et link ind herunder som viser videoklippet?
Så vil jeg se om den umiddelbar kan hentes eller der skal specialværktøjer til

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-14 22:36

Jeg vrøvler screencapture er mest faste billeder, det hedder screenrecorder altså en skærmoptager, jeg bruger CamStudio på min Windows 8 og Kazam på min Linux computer, du er sikkert mest interesseret i CamStudio:
http://camstudio.org/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-14 23:05

Den der CamStudio er en tand for kreativ hvad angår medfølgende software, jeg havde den på min stationære computer og har lige installeret på min bærbare, programmet er helt ok men der røg et par ekstra programmer med ind selv om jeg så efter om der var markeringer som skulle fjernes de hed Mobogenie og Optimizer Pro, sikkert uskadelige men træls at bøvle med at afinstallere

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 03-01-14 22:37

Tak for svaret o.v.n..