/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Mydlink
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 01-01-14 13:45

Jeg søger erfaring med Mydlink. Jeg har installeret en dir 865L. Der følger Mydlink med. Jeg synes selv, at jeg har fulgt vejledningerne, men når jeg logger på Mydlink, står den bare og snurrer når den skal forbinde til routeren. Der står loader. Routeren har også USB-stik, men Shareport plus kan ikke oprette forbindelse til printeren. Printernavnet kommet frem, så den ved godt at den er der. Hvordan kan dette løses og kan der være en forbindelse mellem problemerne? Min firewall har ikke brokket sig.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-01-14 15:19

Citat
Routeren har også USB-stik, men Shareport plus kan ikke oprette forbindelse til printeren
Prøv at luk din firewall og prøv - endvidere kan det være at du skal ind i selve routeren og lave diverse tilladelser

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 01-01-14 17:09

Jeg lukkede BullGuard. Så virkede det. Startede BullGuard. Så virkede det ikke.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 01-01-14 18:31

Så skal du tilføje ´genstanden´ under undtagelser i din firewall = altså give fuld tilladelse.
Og der kan jeg ikke hjælpe da jeg intet kender til din firewall.

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 05-03-14 12:23

Tak for svaret mig-selv.