/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Acer Aspire V5-122p
Fra : Dieter
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 29-12-13 17:22

Hej,
har i for 2 dage siden fået ovennævnte PC.
Kan ikke finde ud af hvordan jeg skal sikre den komplette opsætning af PC´en således at den kan genskabes hvis den går ned. Jeg har set en anvisning en gang. Kan bare ikke finde den igen !

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 60 point
Dato : 29-12-13 18:20
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-13 20:29

Citat
således at den kan genskabes hvis den går ned.

Nu ved jeg ikke om det er den indbyggede funktion du vil bruge, eller andet?
Jeg vil anbefale dette gratis program, som tager et ´billede´ af din system/disk/ partition, så du altid kan gendanne den - også over på en anden disk (hvis den skulle fejle) den kan dele det op så du kan lægge backup´en på cd/dvd eller bare det hele på en anden disk.
Husk at lave en boot-disk eller smid det på en usb-pind
http://www.backup-utility.com/free-backup-software.html

Jeg har selv en backup af mit system, med den indbyggede = men den svigter og kan ikke gendannes.
Derfor bruger jeg programmet Aomei, og det virker bare = hvergang.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-13 20:31

NB, altid have en backup liggende på en anden disk end den der indeholder dit styresystem, diske kan fejle, også nye.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 30-12-13 10:36

Tak for svaret marken84.
Men det ser ud til at der kun findes EN udgave.