/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Surface tablet
Fra : Tilde10
Vist : 609 gange
50 point
Dato : 27-12-13 09:18

jeg har en Surface tablet, som jeg gerne vil kunne bruge til anatomi-undervisning.
Til Ipad kan man blandt andet hente Visible body. kan jeg hente lignende/købe det til min tablet eller er det helt umuligt. Der er få programmer i Store men de er ikke fyldestgørende. (Android kan jeg heler ikke hente...)

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 50 point
Dato : 27-12-13 10:33

Hejsa
Har selv købt en Surface og meget spændt på den. Har en Windows Phone, Lumia 920...og der har jeg en app der hedder Human anatomy.... den er fra Windows store.....den må Surface også kunne finde... og måske kunne du bruge den
fortsat god Jul

Godkendelse af svar
Fra : Tilde10

Dato : 27-12-13 19:56

Tak for svaret Tordenkalven.
Det var lige hvad jeg ledte efter - håber du bliver glad for din surface.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 27-12-13 20:01

TAK, og selv tak....
øver mig, og den kører som i olie...