/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Jul
Fra : mig-selv
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 22-12-13 20:22

Til alle der forgæves har ventet på familie, dette år/ eller ´bare´ flere.
Lad være med at svare igen på mails og andet, det får bare resten af familien/såkaldte venner - i endnu større Jule humør, med masser af tilbud om = ses vi snart igen og alt ANDET LORT - som alligevel aldrig bliver til noget.
Smid det i SPAM eller send dette spørgsmål til dem.....og lad høre fra dig - om de kom eller hvad.

Gider ikke at blive ´pist på´ af en familie/venner, bare fordi de sidder og har det godt med deres ´afkom´ som de heller ikke gider snakke med - når det kommer dertil.
Og skriver de, at de skal nok hente dig osv = dagen efter ringerde bare og siger beklager - havde en punktering//////

Og for dem der brokker sig her = hold da kæft hvor HAR I DET GODT og stadig sidder i og brokker jer herinde..

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 22-12-13 23:40

Må du have en rigtig god jul og et lykkebringende nytår.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-12-13 08:26

Rigtig glædelig jul og godt nytår.
Gid det nye år vil give dig et mere optimistisk syn på livet, familie og venner

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-12-13 10:29

Det var dog en besynderlig Jule hilsen, God (bedre) Jul til dig...

Jeg har selv næsten været alene Jule aften,
men nogle af de gode famlie venner du omtaler tog sig af mig.

Hvis du er god ved dem og skriver pæne(re) julehilsener,
vil de også være det mod dig, når det kniber...

God Jul
Svend, nu med ny kærlig familie...

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 23-12-13 10:42

Det var da godtnok en stor pose galde du der smed ind her, mig-selv.

Har du ikke tænkt den tanke, at din indstilling til sagen kunne have en væsentlig del af skylden for at din familie/venner ikke har lyst til at være sammen med dig?

De bedste ønsker om at du trods alt får en hyggelig jul og dertil en STOR gave: lysere syn på livet og dets tildragelser.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-12-13 18:19

Jeg vil ønske dig god bedring 'mig-selv' og samtidig en rigtig god jul og et godt nytår.

Hilsen bentjuul der holder juleaften med al vores afkom og deres afkom

Accepteret svar
Fra : prio

Modtaget 100 point
Dato : 24-12-13 14:08

Ja, julen er desværre en rædselsfuld tid for mange mennesker, og noget, der bare skal overstås.

mig-selv, jeg ønsker dig trods alt en god jul, og et rigtig godt nytår!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-12-13 17:56
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-12-13 20:46

Citat
Har du ikke tænkt den tanke, at din indstilling til sagen kunne have en væsentlig del af skylden for at din familie/venner ikke har lyst til at være sammen med dig?

Det kan du BANDE på at jeg har og det startede da jeg var 12 år (sikkert før du var andet end en unge der ville have flaske????) da ville de gerne have mit besøg - men kende mig ? men når man er blevet stor og bankede på hos den kære famile dør - NEJ/ ingen penge ingen adgang = masser af penge som de ikke får glæde af - nu/ dengang eller senere.

Selv denne Jul svarede jeg tilbage (dum som jeg var) og fik svaret ´ses næste år´ mens andre fik en såkaldt indkaldelse til både det ene og andet i denne Jul ? vinter, men du kender ikke mig og JEG vil ikke kende andre/ det kunne være det kom til at gøre mere ondt end ens ´nære´ ? på nær et par stykker herinde der ikke vil have andet end et godt råd eller der-omkring - og de har min mail og forlanger INTET af mig.

Og til alle ANDRE
GOD JUL..

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 24-12-13 20:47

Tak for svaret prio.