/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Google mail Promoveringer
Fra : lham
Vist : 705 gange
50 point
Dato : 22-12-13 16:59

Min Google mailkonto er begyndt at opdele mails i forskellige "faner"-heraf en der hedder Promoveringer.
Opdagede der står et par tusinde !
Hvordan sletter jeg dem alle i "et hug"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-13 17:15

Tryk på Ctrl + A samtidig når du har åbnet mappen, tryk så på Delete og vupti er alle mails væk i den mappe

Kommentar
Fra : lham

Dato : 23-12-13 07:11

o.v.n

åbner fanen promoveringer-trykker ctrl samt a (samtidig ) -alle promoverede mail markeres så blå , men der slettes intet ved tryk på Delete ???

Accepteret svar
Fra : susanne72

Modtaget 50 point
Dato : 27-12-13 12:14

kan du ikke markere alle mails ved at klikke på den tomme firkant øverst i "menulinien" (lige under søgefeltet), og dernæst klikke på "skraldespands-ikonet" for at slette dem?
Jeg har egentlig fjernet faneinddelingen, men har lige midlertidigt genindført dem og testet, og det virker her. Men jeg havde så heller ikke helt så mange mails liggende....

Kommentar
Fra : lham

Dato : 27-12-13 18:54

Susanne72
takfor godt tip ,men ved at vælge "Alle" og så skraldespanden tar den kun bidder af 50 stk , så med ca 20 sekvenser er der nu ryddet op i mine promoveringer-kunne dog stadig godt tænke mig i et hug at kunne fjene det hele jeg lader -lige spørgsmålet stå lidt længere

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-12-13 18:57

Det kan du ikke "kun" tage en side ad gangen, men du kan ændre, så der er 100 på en side.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 27-12-13 19:23

Bille 1948
Hvordan ændrer jeg til 100 mails pr gang ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-12-13 20:20

Under Indstillinger ("hjulet" øverst til højre), og derefter Indstillinger, så er den lidt over midten.

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 05-01-14 08:35

Tak for svaret susanne72.

og til Bille1948 for hjælp til at forøge markering til 100 ad gangen