/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Backupbox
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 771 gange
100 point
Dato : 16-12-13 22:19

Er der nogen, som har erfaring med Backupbox? Produktet lyder umiddelbart godt, men det er en noget rodet hjemmeside, med klumpet dansk. Jeg bryder mig ikke om indmeldingssiden, hvor koden man vælger står helt tydelig (ikke ******). Ved betaling bliver man ikke ledt videre til den sædvanlige betalingsside, som andre netbutikker benytter. Jeg skyndte mig ud igen. Men da jeg lige har mistet en computer da bundkort røg, kan jeg godt se det sikre i at have en backup. Men løsningen skal klare en netværksharddisk på mindst 500 gb.

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 16-12-13 22:26

prøv edb priser der er måske noget du kan bruge
mvh hardy

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 17-12-13 10:27

Jeg tænkte på noget online. Backupbox opfylder umiddelbart mine krav. Jeg er bare lidt mistænksom omkring deres hjemmeside. Erfaring efterlyses.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 18-12-13 16:33
Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 05-03-14 12:22

Tak for svaret Teil.