/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Kan ikke se min webshop kun tekst
Fra : HenrikBo
Vist : 359 gange
100 point
Dato : 08-12-13 21:54

Pludselig er der kun tekst I den webshop jeg er ved at lave, hos: Unoeuro ( linux) Blå tekst og ingen billeder. Hvem ved hvad der er galt, burger Avast, Win7 og den indbyggede firewall som jeg har slået fra.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 08-12-13 22:03

Det er nok noget med koden...

Kommentar
Fra : poten

Dato : 08-12-13 22:05

Citat
hej sagen er den at jeg gerne selv vil kunne kontrollere forløbet, og have mulighed for at rette det til, bygge videre på programmet, sammen med en programmør, jeg har et meget gammelt et i foxpro, med de helt grundlæggende funktioner. Man kan finde nogle i PHP, som er open scource, som evt. kunne bygges om. Noget andet er at jeg ikke er så glad for at være afhænig af andres servere.

Problemer er nok du tåger for meget rundt og annullerer alle din spørgsmål...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-13 22:57

Plaintekst er som regel et resultat af et manglende PHP start/slut tag:

Kode
<?php

<!-- ..her står din PHP kode. -->

?>

http://www.w3schools.com/php/default.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-13 23:23

Hvis du har lavet ´shoppen´ i noget Windows program, så kan det gå rimelig galt når du lægger det på en Linux server, de forstår ikke hinanden.
Og har du lagt alt på nettet? hvordan har du testet din shop?
Har før prøvet de gratis php scripts der findes, og ikke alle virker efter hensigten.

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 09-12-13 08:32

Hej, den er fra en 1click på er webhotel jeg købt, ecommerce, men det sker også på en anden 1 click jeg har afprøvet på et helt andet webhotel, så det må være noget med min computer der ikke vil acceptere billederne derfra ?