/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
MS Project 2010 DANSK vejledning
Fra : PeterPeter
Vist : 1027 gange
44 point
Dato : 08-12-13 21:14

Kære alle

Jeg søger en dansk vejledning til MS Project 2010.

Ikke en stor omfattende vejledning på mange sider, men blot en form for "Pixi bog" med de mest basale informationer....
Har ledt på nettet uden held !!!

Historie:
Har Project installeret på min arbejds pc og nu skal jeg i den kommende uge lave en lettere enkel tidsplan....
Vil bare gerne have repeteret de basale funktioner.....

Har tidligere lært programmet - men det er flere år siden - så hvis blot jeg kunne finde en simpel guide på dansk ville det være super !!!

Håber nogen kender et godt link / kender en enkelt vejledning på nettet !!!

Tak

PS: Har overvejet at købe en "Kom godt i gang med...." - men får ikke mulighed for det de kommende dage...

På forhånd tak for hjælpen.
Hav en god aften.

/Peter

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 54 point
Dato : 08-12-13 21:44

Her er en introduktion til project, ved ikke om det kan bruges, men du kan da prøve at kigge
http://office.microsoft.com/da-dk/project-help/introduktion-grundlaeggende-funktioner-i-microsoft-project-HA010355887.aspx

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 09-12-13 10:21

Her er et link til en bog, godt nok på engelsk men trods alt til Project 20101.
http://bookboon.com/dk/project-2010-introduction-part-i-ebook
http://bookboon.com/dk/project-2010-introduction-part-ii-ebook
http://bookboon.com/dk/project-2010-advanced-ebook

Håber at det trods alt kan bruges.

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 10-12-13 16:56

Kære alle

Microsoft siderne er OK - men det er svært at printe en overordnet vejledning ud... Lidt uoverskuelig og besværligt - MEN, klart bedste løsning indtil nu på mit problem

Bookboon - Ja gode gratis bøger.. Men project vejledningen skal være på engelsk (Det er også dansk projekt jeg sidder med)

Men tusind tak alle sammen

/P

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 16-12-13 09:56

Kære alle

Microsoft siderne er OK - men det er svært at printe en overordnet vejledning ud... Lidt uoverskuelig og besværligt - MEN, klart bedste løsning indtil nu på mit problem Blink

Bookboon - Ja gode gratis bøger.. Men project vejledningen skal være på engelsk (Det er også dansk projekt jeg sidder med)

Men tusind tak alle sammen Blink

/P

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-12-13 10:24

Hvorfor det samme 2 gange

Godkendelse af svar
Fra : PeterPeter

Dato : 23-02-14 13:11

Tak for svaret Klaudi.