/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Meget mærkeligt!
Fra : werter
Vist : 277 gange
100 point
Dato : 07-12-13 00:02

Både min bror (der bruger pc) og jeg selv (der bruger mac) kan ikke sende denne YouTube-adresse via et ganske alm mailprogram. Ellers har vi ingen problemer med at sende YouTube adresser, men denne adresse nægter at lade sig sende på mail. Hvem kan forklare hvorfor?

http://www.Youtube.com/watch?v=d5sZi-OocoU

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-12-13 00:51

Det er sikkert dig der gør noget forkert - ingen problem med at sende den her!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-12-13 04:48

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : werter

Dato : 07-12-13 06:37

Tak for diverse råd mht til at sende linket.
Men det er mere "mystikken bag" som optager mig:

Klikker jeg på linket her på Kandu-siden, kommer siden straks frem.
Kopierer jeg linket her fra Kandu-siden og sætter det ind i en mail, kan jeg IKKE sende denne mail.
Det er forklaringer herpå, jeg så gerne vil have.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 07-12-13 06:56

Jeg har lige sendt det link fra min MAC til en anden mail adresse uden problemer.
Det er ikke på grund af det link.

vic200

Annuller spørgsmålet
Fra : werter

Dato : 20-12-13 07:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Når både en pc på Sjælland og en mac i Jylland trods talrige forsøg afviser at åbne et og samme link - men ingen andre lignende links - så må fejlen ligge i dette link. Når linket så virker hos andre andre, må der der være en forklaring, og det var den, jeg efterlyste. Tak til jer, der bidrog, men svaret på mit spørgsmål fik jeg desværre ikke. Venlig hilsen og god jul! Werter