/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hvilken Canon er bedst?
Fra : o.v.n.
Vist : 562 gange
300 point
Dato : 29-11-13 17:36

Mit foretrukne printer mærke plejer at være HP, men nu har jeg fået øje på Canon Pixma som ser ud til at kunne alt hvad jeg behøver og lidt mere til, de 2 modeller som der er link til herunder kan både printe trådløs gennem hjemmenetværket og printe direkte på CDer + selvfølgelig på papir.
Hvilken af dem ville i vælge? Eller burde jeg holde mig til HP som indtil nu har dækket mit printerbehov?
http://www.proshop.dk/Printer/Canon-PIXMA-MG5350-2289886.html
denne model er nedsat i dag
Citat
Black Friday - Max 1 stk pr kunde

eller denne som jeg har set på adskillige gange de seneste måneder:
http://www.proshop.dk/Printer/Canon-PIXMA-iP7250-2376198.html
eller foretrækker i et helt tredie mærke?
HP er på Black Friday tilbud på Bilka og prisen er lidt under 500 kr. uanset hvilken af de 3 jeg vælger:
http://www.bilka.dk/elektronik/computere-og-gaming/printere-og-blaek/hp-deskjet-3524-e-aio/p/100047529?point=9&event=32

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-11-13 18:40

Jeg havde en pixma 4500 som var god indtil jeg ødelagde den.
Nu har jeg en pixma 5250w som også er god.
De kan begge printe på en printbar CD/DVD.
Jeg køber farve patroner i Tyskland ( Dansk)
www.billigmedien.dk

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 29-11-13 18:56

Hvis du kun skal have en printer så ville jeg vælge iP7250 - trådløs etc med seperate blækpatroner incl foto sort som begge Canon har

men hvis du også skal kunne kopiere /scanne så er der kun en maskine og det er MG5350

Jeg ville ikke se i retningen af HP'en har selv kørt meget HP - er desværre gået helt galt i skoven med en Lexmark (aldrig mere!)

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 300 point
Dato : 29-11-13 19:50

Jeg havde en Pixma IP 4200 som jeg var fantastisk glad for, og en seperat Canon Printer og for pladsens skyld, blev de to udskiftet med Canon PIXMA MG5350, det er bare så super. Den kan tilgåes trådløst.

Ligesom Eyvind køber jeg patroner hos billigmediem http://www.billigmedien.de/index.php?page=products&product_id=8468

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-11-13 20:34

Citat
Canon PIXMA MG5350, det er bare så super
jamen det er jo den som Proshop sælger billigt i dag, jeg finder dankortet frem

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-11-13 20:34

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-11-13 20:54

Den kan vist ikke printe på et Dankort.................

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-11-13 21:40

Tak o.v.n.

Eyvind køber du også de 10 pakker jeg har linket til for 199 kr. ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-11-13 22:02

Ja da - ellers er transporten for dyr.
Men jeg kender også nogen som tager til Kruså en gang i mellem - og de skal alligevel ned og handle lidt.............og så køber de ind til mig hos billigmedien.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-11-13 22:48

Printeren er bestilt nu, den er sikkert 300 kr. dyrere i morgen, det er det andre forhandlere har sat prisen til
Citat
Den kan vist ikke printe på et Dankort.
det kan da komme an på en prøve jeg vil vælge et andet kort end det som jeg betaler med - man ved jo aldrig