/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Samsung Galxy Note Internetforbindelse
Fra : Oldboston
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 25-11-13 10:11

Jeg søger oplysning om, hvordan jeg forbinder min nyanskaffede Samsung Galxy Note 10.1 med internettet via min stationære PC. Den stationære bruger Windows XP og min standardbrowser er Firefox. Den stationære er forbundet med nettet via en router. Jeg har også en Samsung Galxy Mobiltelefon, som jeg kan bruge som WIFI punkt, men jeg vil også gerne kunne bruge den stationære som adgangspunkt. Håber disse oplysninger er tilstrækkelige.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 25-11-13 10:13

Jeg skal tilføje, at den ny Samsung Galaxy Note 10.1 godt kan finde netværket, og den beder så om adgangskode for at tilslutte. Men den afviser den adgangskode, som jeg mente var den rigtige. Findes der mon en adgangskode som er oplyst et sted i kontrolpanelet på den stationære, og som man kan finde frem der? Det er som sagt XP, jeg kører med, så kontrolpanelet er anderledes end i 7 og 8.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 110 point
Dato : 25-11-13 10:18

Du kan ikke se adgangskoden til dit trådløse netværk i kontrolpanelet på din XP PC.

Det findes kun i din trådløse router.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-11-13 14:05

Hvorfor gå over åen efter vand, når der er i hanen i køkkenet?

Jeg mener, at hvis du har trådløs netværk der hjemme, så gå direkte på!
Ellers koster en trådløs enhed ikke særligt meget i dag.
Der er jo ingen grund til, at skulle bruge alt for mange mellemled, for at komme på nettet. Det er blot med til at forsinke processen!

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 13-12-13 19:07

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-12-13 19:15

Tak for point