/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Afinstallere både x86 og x64?
Fra : DenHvide
Vist : 530 gange
100 point
Dato : 21-11-13 14:23

Hej.

Jeg kan ikke installere office 365 på min mors computer. Microsoft siger at det er fordi jeg skal afinstallere den office 15 der ligger på maskinen da den blev købt.
Jeg har været inde i kontrolpanelet og fjerne den.

Men når jeg kigger nærmere på filerne i computeren ligger der stadivæk en office. Kan det være fordi der både ligger en x86 og x64 udgave?

Hvordan fjerner jeg det helt?

Tak.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-11-13 19:19

Citat
Kan det være fordi der både ligger en x86 og x64 udgave?

Du følger MS anvisninger - og fjerner alt, samt kan de ikke hjælpe med dét, så er de på dén.

Og HUSK at hent den rigtige udgave.
Og der skal vist en Licens nøgle til = under downloads = men den har du vel.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 22-11-13 11:17

Hvis du går ind i programmer og funktioner så skal du bare afinstallere alt der hedder Microsoft Office, så bliver det fjernet uanset om det er x86 eller x64 der er på computeren.

Godkendelse af svar
Fra : DenHvide

Dato : 22-11-13 21:01

Tak for svaret webnoob.