/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemeside hvad skal jeg vælge
Fra : hjerterum
Vist : 558 gange
50 point
Dato : 19-11-13 13:15

Jeg vil godt lave en hjemmeside hvor det kun er dem der har et login der kan se siden, er der nogle sider i kan anbefale som også er nem at gå til.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-11-13 13:53

one.com gør det rigtig godt, dem ville jeg vælge.

En meget enkel (men ikke 1000% skudsikker) måde at lave adgangskontol er en ".htaccess" fil. Men det afhænger meget af hvad du faktisk har brug for.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-11-13 17:38

Hvad mener du?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-11-13 18:22

Du skal ha' et domænenavn og et webhotel.

Jeg bruger http://surftown.dk/webhotel-privat og her kan du også bestille dit domænenavn.

Når det er på plads laver du det site der passer dig med eller uden login - det er helt op til dig.

Du kan bruge webhotellets hjemmesideprogram til det.

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 50 point
Dato : 19-11-13 18:57

Surftown koster 23,75, one.com koster 11,25, pr måned. Kan surftown noget som one.com ikke kan?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-11-13 19:11

fun2
Jeg har ikke skrevet noget om one.com, men henviser alene til hvad jeg gør og du burde ligeledes koncentrere dig om det du gør.

Vil du mig noget, må du oprette et spørgsmål og lade være med at spamme en andens spørgsmål.

Jeg er sikker på at hjerterum finder ud af hvad han/hun skal bruge.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-11-13 19:29

bentjuul, det var sådan set ren nysgerrighed, undrede mig over hvorfor man skulle give over det dobbelte af hvad det koste hos one.com. At du vælger at blive sur over det, og kalde mit uskyldige spørgsmål for spam, er din egen sag.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-11-13 20:00

Citat
Jeg vil godt lave en hjemmeside hvor det kun er dem der har et login der kan se siden

Har du en side ??????? eller vil du bare... have én, der kan det nummer.
Der er masser af muligheder? hvis man vidste hvad du tænker.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-11-13 20:04

BTW: der findes masse af ´dumme´ svar (herinde) = men sikkert fordi man skal GÆTTE sig frem til både det ene eller andet = som alligevel bliver kasseret af spørger.. og så giver selv den mest tumpede, Julemand altså op..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-11-13 20:10

Ja du kan lave en hjemmeside med spærring. Jeg har dog ikke spærret men bruger web 10, og har lige fornyet for et år for 228 kr
Om det er det bedste vides ikke, men jeg har haft det adskillige år.

Kommentar
Fra : jonasjoergensen

Dato : 14-02-14 18:37

Det kan laves simpelt, ved at benytte Wordpress.

One.com er fint og billigt, men de har haft problemer med sikkerheden flere gang i løbet af 2013, hvor kunderne bliver hacket.

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 15-02-14 10:50

Tak for svaret fun2.