/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
har opdateret fra 8 til 8,1
Fra : ultra2
Vist : 923 gange
100 point
Dato : 17-11-13 18:39

så nu har jeg en pirat kopi
hvad gør man så

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-11-13 20:41

Hvis du har en legal win 8 så er det gratis at opgradere til win 8.1.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 17-11-13 22:23

granner jeg har opdateret til 8,1 og nu er win ikke aktiveret mere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-11-13 22:31

Citat
hvad gør man så
aktiverer Windows, hvad ellers
Kontrolpanel\System og sikkerhed\System måske skal du klikke på Skift produktnøgle hvis den du forsøger at aktivere med ikke dur, ellers kontakt Microsoft og spørg hvorfor og hvordan

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 18-11-13 09:46

alt det ved jeg men hvorfor sker det ved en opdatering

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 18-11-13 12:39

Det er lidt mere end en opdatering, det er en opgradering du fik da du installerede Windows 8.1 altså et helt nyt styresystem, jeg har ikke været ude for at skulle aktivere, Windows var allerede aktiveret både da jeg opgraderede fra Windows XP Pro til Windows 8 Pro og da jeg opgraderede fra Windows 8 Pro til Windows 8.1 Pro så desværre kan jeg ikke hjælpe med hvorfor du skal aktivere og min blev aktiveret automatisk, et bud kan være at du måske ikke havde internet adgang efter opgraderingen og genstart og systemet derfor ikke kunne kommunikere med Windows serverne men jeg ved det ikke

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 18-11-13 13:06

jeg har opdateret fra lovlig win 7 til lovlig win 8 og har nu win 8,1 som ikke er aktiveret

har ringet til micro men det hjalp ikke så nu skriver vi sammen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-11-13 13:10

Det skal nok lykkes for dig at få den aktiveret, det ville være godt hvis du skrev løsningen her - ikke fordi jeg er nysgerrig, slet ikke jeg vil bare vide alting

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 18-11-13 14:18

den er nu aktiveret mulig dårlig nedtagning af filer

har hentet den 1 gang til

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-11-13 16:09

Virker det så perfekt?

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 18-11-13 17:18

helt perfekt og godkendt af microsoft

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 18-11-13 18:36

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-11-13 01:10

Godt problemet blev løst