/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
YOUTUBE mangler lyd :-)
Fra : ppk
Vist : 671 gange
300 point
Dato : 17-11-13 18:23

Hej

Mangler lyd når jeg afspiller på Youtube, jeg køre med Windows 8.1 DK og har Flashplayer v.11,9,900,152 installeret.

Når jeg er inde og se et klip på youtube, og opdaterer siden står der at jeg skal opdateremin Adobe Flashplayer, og vil jeg det så kommer der besked om at jeg allerede har den nyeste version.

Det er da underligt at Youtube siger jeg skal opdatere når nu jeg har den nye.

Så det er møg irriterende at man ikke kan høre lyden, andre sider med diverse klip kan jeg sagtens høre.

På forhånd tak.

PPK

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-13 19:36

Prøv dette

As such, I advise you to first clear your "Cookies", "History"
and "Temporary Internet Files", thus making your computer
"fresh" in YouTube's eyes. My infamous "CHTIF" triple-cure
has resolved hundreds of YouTubers' problems. So why not
yours. Be sure to shutdown/reboot after doing this:

Internet Explorer 7:
? Tools ? Internet Options ? Delete...
? Delete files ? Yes
? Delete cookies ? OK
? Delete history ? OK
? Close (browsing history window)
? OK

Internet Explorer 8:
? Tools ? Delete Browsing History
[. ] Preserve Favorites (leave blank)
[x] Temporary Internet files
[x] Cookies
[x] History
? Delete

Mozilla Firefox 3:
? Tools ? Clear Private Data
[x] Browsing History
[x] Download History
[x] Saved Form and Search History
[x] Cache
[x] Cookies
? Clear Private Data Now

Mozilla Firefox 3.5/3.6:
? Tools ? Clear Recent History
Time range to clear: ? Everything
? Details
[x] Browsing & Download History
[x] Saved Form and Search History
[x] Cookies
[x] Cache
? Clear Now

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100324215208AA0KJ6i

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-13 19:50

Virker det ikke, prøv med en codecs pakke

STANDARD Codecs for Windows 7 and 8
http://shark007.net/win8codecs.html

Kommentar
Fra : dummies_pomfrit

Dato : 18-11-13 02:04

Den flash player som er standard i Windows 8.1 virker ikke korrekt.
Slet adobe flasher player. Og download det påny og installere det igen http://get.adobe.com/flashplayer/

Adobe reader virker heller ikke korrekt, du kan hente den her http://get.adobe.com/dk/reader/

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 18-11-13 09:15

dummies_pomfrit

Har lige prøvet at lede efter Flash Player i tilføj fjern programmer, men her er den ikke

Men fandt den så i kontrolpanel, men her kan jeg ikke afinstallere den !

PPK

Kommentar
Fra : dummies_pomfrit

Dato : 18-11-13 11:04

hej ppk, hvad sker der hvis du bare downloader og trykker på installere.. spørger PCen så ikke om du vil slette den eksisterende adobe flash player og installere en ny?

Håber du lykkes med det, ellers ved jeg ikke hvordan du kan løse problemet.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 18-11-13 11:49

dummies_pomfrit

Når jeg vil installere en NY giver den besked om at jeg allerede har den nyeste, og derefter lukker den

Har også lagt mærke til når jeg går ind på Youtube, så er der et kryds foran højtaleren og det er nedtonet så jeg IKKE kan slå lyd til eller fra.

Skulle nok aldrig have købt en ny maskine med Windows 8 og opgraderet til 8.1

PPK

Accepteret svar
Fra : dummies_pomfrit

Modtaget 300 point
Dato : 18-11-13 14:37

Jeg tror det er nemmest hvis du geninstallere Windows 8
Der er åbenbart nogle programmer og software, som ikke kører optimalt på Windows 8.1

Men det er for dårligt at et program som Adobe ikke kan kører acceptabelt, når man opdaterer til Win 8.1 Jeg havde samme problem. Og løste problemet ved at geninstallere 8.0

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 18-11-13 15:51

Selv om det kun er en måned siden jeg købte den, er der nok ikke andet at gøre

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 18-11-13 15:51

Tak for svaret dummies_pomfrit.

Kommentar
Fra : dummies_pomfrit

Dato : 19-11-13 08:37

Selv tak, håber du løser problemet. Du er ikke den eneste som har haft små problemer med win 8.1