/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Det var så det !
Fra : TheRealDeal
Vist : 1222 gange
220 point
Dato : 14-11-13 17:26

I aften er det sandhedens time, vil en forening så være historie, eller vil de vælge den sikre vej til såten og tage four more years?
http://www.horsensjagt.dk/medlemsinfo

TRD

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-11-13 19:30

ELENDIG scanner de har - man bliver ´skæv´ af at læse de breve.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-11-13 08:35

No more years, no more tears

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-11-13 08:56

Som det vistnok tidligere blev skrevet, så var det her aldrig sket, hvis knoldesparkerne fra HOJ havde været i stand til at læse.
Det er jo direkte pinligt. Er der noget resultat af OHOJ mødet?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-11-13 11:58

Iflg. pålidelig kilde, er Knoldbb1 smidt ud af HOJ, fordi han som én af ophavsmændene har været med til at sætte lus i skindpelsen hos andre medlemmer af foreningen - man forstår til fulde beslutningen, så mon ikke der trods alt er nogle fornuftige medlemmer af HOJ ?
Han bliver heller ikke mere medlem af DJ - de ønsker sgu' ikke en illoyal person som løgnhalsen til at repræsentere sig, så nu er han forhåndværende riffelinstruktør, hundetræner mmm i DJ regi - gud ved om han starter en ny jagtforening op på sin "misundelseværdige" jagt på lejet grund i Salten ??

Mon ikke HOJ "falder til patten", nu hvor én af flere er ekspederet ud hvor han skulle have været for flere år siden - det må være underligt at være blevet ekskluderet af den anden jagtforening p.g.a. urent trav - først DLS og nu, DJ!!!!

ØV4
Multi-X³

Stadig bosat på Sjælland, lille Balledoof

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-11-13 12:32

Hvis rygtet taler sandt, så er det en stor dag for dansk jagt. Hip hip

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 16-11-13 07:06

Kære alle

Det er underlig, vi ikke kan se, hvad de blev enige om på den ekstraordinære generalforsamling, gik det ikke som forventet

TRD

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-11-13 10:37

Du har ret TRD - det er underligt der ikke på deres hjemmeside er skrevet noget til info for medlemmerne ??
Men jeg har hørt at der er voldsomme diskusioner i foreningen, hvor flere ledende medlemmer har truet med at gå i bar trods over udviklingen. Til gengæld er der stor glæde over, at vor gode ven, forfatteren og løgnhalsen Bendt Ballegård Knudsen, er ude af billedet, da han anses for at være én af hovedmændende bag balladen i HOJ !! Så navnet "Balladegård" passer som fod i hose !!

Mon ikke der kommer en officiel forklaring til den undrende jægerflok, som er medlemmer af foreningen - det skylder man dem.

No more years, no more tears - Tears for Fears (vistnok en berømt popgruppe??)

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-11-13 10:51

Knudsen følger med i hvad vi skribler ned så pas på derude meeeeeeeeeeeen det gik ikke helt som det snart fhv. kreds 3 medlemmet håbede

SHV

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 17-11-13 09:52

Kære alle

Der må snart komme et fyldigt og ikke manipuleret referat fra "stor"- mødet, den 14 nov. Det kan være de fremmødte har fået pølseforgiftning, efter for stor indtagelse af røde pølser?

TRD

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-11-13 10:18

Jeg har haft en ikke for god nat, med voldsomme smerter fra midt på tyggen og nedefter, som en stærk brændende fornemmelse !!
Kan det mon have noget at gøre med en "brænding" til cd-skiver, som vi jo ved Ballefranz gennem mange år har ekcelleret i ?? Smerten forsvandt omkring kl. 04:00, så lidt søvn blev det helsigvis da til !!
Meget ubehageligt !!!

ØV4

Overvejer medlemsskab af DJ, efter Balledoofs exit !! Efter sigende, står garageporten åben det meste af tiden hos Ballen - trænger der også her til udluftning ???

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-11-13 11:02

Efter sigende, er samtlige medlemmer af HOJ blevet truet med at blive smidt ud, hvis de udtaler sig om situationen i den lille lokalforening, specielt om forholdet omkring Balledoof - det kunne måske tyde på, at ledelsen i HOJ holder hånden over og dermed er enige i Ballens gøren og laden ?? Er der måske udsigt til, at jagterne på Løvenholt er i fare ?? Spørgsmålene er mange - en hel del af de menige medlemmer er mildest talt "tossede" over den situation som ledelse og specielt BajutBendt har været skyld i, såh............. ???!!!!???

Der går også rygter om, at KnaldBalle har mistet sin "misundelsesværdige" lejede jagt på skovgodset syd for Silkeborg !! Godsets ejere har jo også fulgt med i nogle af de ting som er blevet skrevet i diverse fora af den store "Godsejer" BajutBendt, og har så åbenbart fået nok - helt forståeligt !!

Men lad os nu høre fra klovnen selv - han kan jo godt udtale sig, da han allerede er blevet smidt ud af det "gode selskab"

ØV4

Overvejer et medlemskab af HOJ - så kan man måske få tingenens rette sammenhæng fra centralt hold

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-11-13 19:30

Ja ja... Man fristes jo til at spille den her: http://www.youtube.com/watch?v=S-7XhLfwRCA

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-11-13 08:57

Enig, min gode Flash77 !

Men pas nu på - teksten er forfattet af den store forfatter bb1, som efter eget udsagn har skrevet de fleste af Kim Larsens værker ?????!!!!???? Gad vide om han kan bevise sine påstande om det samarbejde han praler med ??
Eller er det inu en gang løgn og latin fra forfatteren bb1, hvis forfatterskab har indbragt kr. 3,94 i bibliotekspenge

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-11-13 14:42

Flash er forfatterens sekretær - eller kaffesøster om man vil.

Forfatter og storvildtjæger Balle von grosse Knold, har sendt kaffesøster Flash i byen/Kandu for at lave lidt "sjov i gaden"

Flash, hils din kaffeven

Mvh.
Tåmmy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-11-13 15:42

Man kunne let forledes til at anse Flash som en af de mere begavede i jagtforeningen HOJ. Ganske vist har jeg ikke den store tiltro til medlemmernes begavelse - sådan i store træk, men der må også være normalt begavede blandt dem.
Flash`s indlæg kommer systematisk og promte, når vi andre lufter emner, som ikke altid har direkte relevans til jagt. Når det sker, så smutter Flash ind i manegen for at sætte tingene i relief - sådan som han ser på tingene.
Flash besidder imidlertid også humoristisk sans, men desværre er han for let at gennemskue, hvorefter begejstringen over Flash`s indlæg lige så stille fordufter op i den grå efterårshimmel.
Så jo - kære Kpt. Tommy, der er squ noget om snakken.

Mvh.

Tonganeseren

Har fået underretning om et større antal kronvildt på reviret. Det tjekker sønnen og jeg i morgen eftermiddag.

Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet

Modtaget 220 point
Dato : 19-11-13 17:22

Nu har forbundet fået nyt hovedsæde på det gamle Kalø og de kommer til at mangle mange penge, riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigtig mange penge så alle cigarkasser, incl. HOJ´s Advokatcigarkasse skal i brug. Efter det nye hovedsæde er en kendsgerning, må alle spæde til med beløb store som små og Knudsen, den store digter, poet, forfatter og tekstforfatter, skal ud med bajutbøssen, for at samle ind til nyt tapet.

SHV, har lige fået en gang fransk

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-11-13 18:24

Citat
SHV, har lige fået en gang fransk
Heldige svin

Mvh.
Tommy

Godkendelse af svar
Fra : TheRealDeal

Dato : 27-11-13 22:32

Tak for svaret Sandhedsvidnet.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet