/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Musik/ video redigering
Fra : mig-selv
Vist : 385 gange
300 point
Dato : 12-11-13 19:03

Søger et program - der kan redigere ? mange stykker MP3 af gangen.
Det skulle gerne køre´s/ redigere ´synkront´ med et dias- show/ eller film som man have det ind på = senere.

Kan sgtens finde ud af at ´hakke´ lyden i stykker, men det skulle gerne ligne noget GDOT i sidste ende, og da jeg aldrig før har prøvet den slags, spørger jeg NU og HER.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-11-13 19:52

Jeg er ved at udvikle et program der synkron med musikken vil vise en video af Allan Simonsen der danser. Er du interesseret i at køre beta test på det for mig?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-11-13 06:00

Det kan vi godt finde ud af.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-11-13 20:12
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-12-13 21:31

Tvivler på at du har opfundet/ lavet det program = faceoff eller den stil/ har det selv liggende
og det har intet med MP3 og mit spørgsmål at gøre
MEN SKREV DU IKKE AT JEG SKULLE TESTE DET for dig....så bare smid et link med et GYLDIGT program, ikke et tube-link