/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Ethernet afbrydes
Fra : lougen
Vist : 395 gange
50 point
Dato : 09-11-13 15:09

Jeg har opdateret til win 8.1 og har efter denne opdatering fået følgende fejl! Når jeg downloader fra internettet via kabel til min router går der ca. 42 sekunder hvor Ethernet virker derefter stopper det og kobler mig over på trådløst. Jeg har aldrig før haft denne fejl. Jeg har afinstalleret Ethernet og geninstalleret, søgt efter drivere, (fået at vide at jeg har den nyeste). Intet har hjulpet.
Er der nogen som har en løsning?

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 09-11-13 16:19

Du skal kun have en slags forbindelse. Gå ind og frakobl den trådløse under kontrolpanel og trådløs, hvor du kan deaktivere den trådløse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-13 16:59

..eller prøv at (ud-)skifte/tjekke dine FYSISKE kabelforbindelser.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-11-13 08:34

Citat
Når jeg downloader fra internettet

Altså ikke når du bare er på nettet?
Så ville mit gæt være at du ikke får det optimale ud af din forbindelse, og derfor din pc måske prøver med en alternativ (trådløs) forbindelse, men ved det ikke, da jeg aldrig har oplevet det selv.
Men som allerede foreslået = slå dit trådløse fra.

Der findes såkaldte download acceleratorer, måske sådan en kan hjælpe dig.
https://www.google.dk/#q=free+download+manager

Selv bruger jeg denne:
http://www.internetdownloadmanager.com/

Kommentar
Fra : lougen

Dato : 11-11-13 16:47

Tak for alle svarende. Der var ingen af dem som hjalp på mit problem. Som jeg skrev var problemet opstået da jeg opdaterede til Win 8.1. Jeg har derfor geninstalleret Win 8.0, og nu har jeg ikke problemet. Jeg må konstatere, som jeg også har set på nettet, at denne fejl kan opstå i Win 8.1. Desværre har jeg ikke kunnet rette den, hverken med jeres hjælp, eller hjælp på udenlandske sider som beskriver fejlen.
Håber det kan være til hjælp, hvis andre har denne eller andre fejl ved Win 8.1