/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hvad er dette for noget.
Fra : mig-selv
Vist : 547 gange
100 point
Dato : 08-11-13 18:00

Ikke fordi de generer, men kan ikke rigtig finde et par af dem på nettet?
http://www.gratisimage.dk/image-52C4_527D1803.jpg

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-11-13 18:23

Citat
Hvad er dette for noget.

malware/spyware

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-13 18:51

Det er noget toolbar halløj som ofte følger med gratis programmer, oftest kan du ikke undgå at installere dem, heller ikke ved at vælge Avanceret ved installation, det gratis program virker sandsynligvis stadig udmærket efter at du har ladet dit sikkerheds program fjerne skidtet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-11-13 19:34

Citat
malware/spyware

Dét siger du ikke..derfor jeg lige lå et billede herind.

Citat
Det er noget toolbar halløj som ofte følger med gratis programmer,

Den er jeg ´med på´ men syntes bare det/ de er noget nyt = man ikke lige kan Google sig frem og tilbage til et par af dem!
men ikke noget der åbenbart er særlig skadelig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-11-13 20:06

Du kan da sagtens finde noget om det, det er da bare at søge på navnet!

SearchNewTab Removal Guide [Complete Solution]!
http://www.pcthreatremoval.net/searchnewtab-removal-guide-complete-solution

How to uninstall Search New Tab virus firefox, chrome - SpyRider.com
http://www.spyrider.com/remove-search-new-tab-virus

Her en google søgning
http://goo.gl/qyWiPN

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-11-13 20:47

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 12-11-13 18:36

Tak for svaret o.v.n..
Fik det over CNet tror jeg det hedder, og det er siden de er gået over til at man SKAL downloade deres =??? downloader = for at kunne hente et program de siger er såkaldt spyware frit = men de glemmer sgu?? at deres ege ter fyldt med det samme, det gemmer sig bare.

Selv har jeg prøvet det (ingen problem) men troede andre havde været ude for samme/ typer af mallware = samt dem jeg havde, fik min disk (kun 60GB) til at stå og sige IKKE MERE PLADS - sikkert en masse andet dét de downloadet og havde fyldt min pc op med.

Nå men..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-11-13 18:39

Og selvfølgelig kan der SØGES, men hvor kommer skidtet fra?
Og KLAUDI = der er 5 af dem, så du kan sikkert heller ikke finde dem??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-11-13 17:11

her er 5 stk!