/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Opdatering 8.1
Fra : clou
Vist : 671 gange
500 point
Dato : 02-11-13 18:50

Hej derude

HJÆLP MIG!!!

Efter at have opdateret min Windows 8 til Windows 8.1, kan jeg ikke komme på www.borger.dk - kan ikke få installeret min Google Toolbar igen, derudover er min Systemgendannelse blevet Deaktiveret, så jeg kan ikke en gang fortryde handlingen!!!

Hvad pokker gør jeg?????

God aften til Jer alle derude

Clou

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 02-11-13 18:54

Drop det elendige win 8 og gå tilbage til den gode win 7. Den eneste gode forskel der er, at den ikke tager så mange pladsresurser.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 02-11-13 19:00

TIL
Thyregod8
HØRT

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-11-13 19:15

Din google toolbar sidder på browseren. (altså den med "ask" osv)
Google toolbar med ask kan til eller fravælges ved installation af Java.
www.borger.dk bruger Java til bl.a. at logge på med nemID

Da du har opgraderet er der vist ingen systemgendannelse før senere.

Hvis du, når du er på skrivebordet (ikon nederst til venstre på win8 ikonstartside)
Så kan du evt. hente og installere en anden browser Chrome, FireFox eller noget andet.
Ved så at installere Java kommer muligheden for den toolbar.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-11-13 21:14

Citat
Hvad pokker gør jeg?
Du installerer Java og kan igen logge ind på Borger.dk:
http://www.java.com/en/
Det er en helt ny Windows installation så naturligvis er der ikke noget at gå tilbage til.

Toolbars er almindeligvis noget man bør undgå, søgning kan foregå direkte i adresselinjen, af samme grund udvikles Google toolbar ikke længere og kan derfor kun bruges i forældede browsere

Kommentar
Fra : xou

Dato : 02-11-13 21:50

hej jeg har samme problem men løser det ved at bruge chrome
http://www.google.com/intl/da/chrome/
hav en go aften xou

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-11-13 21:56

Citat
Drop det elendige win 8 og gå tilbage til den gode win 7. Den eneste gode forskel der er, at den ikke tager så mange pladsresurser.
måske en DuKa PC er noget for jer der ikke bryder jer om alt det nye, den købes med support og i skal ikke tage jer af opgraderinger og opdateringer eller andet, bare bruge computeren:
http://www.dukapc.dk/
men så bliver Kandu overflødig, der er intet at spørge om i kategorien PCer eller Microsoft

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-11-13 11:21

OVN - er du stadig glad for din Dukapc

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-13 11:36

Jeg er ekstrem glad for min helt nye HP Pavilion bærbare med Windows 8.1 og touch skærm det er så slem at jeg næsten sover med den om natten jeg er også meget glad den Windows 8.1 som er på den stationære Compaq, opgraderet fra Windows XP sidste efterår
Faktisk er jeg blevet så glad for Windows 8 at der er længe mellem at jeg starter Linux computeren det næste bliver en Windows 8 smartphone

Kommentar
Fra : clou

Dato : 05-11-13 16:25

Hej derude

Der var rigtig godt "koks" i den pc - så jeg var til sidst nødt til at tilkalde professionel hjælp, så nu kører det upåklageligt!

Min toolbar virker dog kun på et par enkelte sider, men det lever jeg så med mit Java var installeret med seneste udgave, men der var noget der låste bagved (guderne må vide hvad - jeg er ikke teknisk snild), men jeg kan desværre ikke hente nye drivere til Grafikkortet (endnu) det findes ikke til den version af Windows endnu.

Aner faktisk ikke hvem af Jer, der skal have min point, men det tænker jeg lige over

Clou